"МЕГАБАНК" підбив підсумки роботи навчального центру
Як повідомила начальник управління по роботі з персоналом Зоя Розумна, за 5 місяців роботи навчального центру було закінчене навчання тренерів, пройшли тренінги для спеціалістів регіональної мережі, відповідальних за відкриття, обслуговування та закриття рахунків корпоративних клієнтів, а також для фахівців, які залучають корпоративних клієнтів. "Підбиваючи підсумки, можна сказати, що ми заклали міцний фундамент для успішного впровадження в банку тренінгової культури, покликаної підвищити кваліфікацію наших співробітників. Навчання персоналу - один із основних методів досягнення стратегічних цілей банку. Керівництво "МЕГАБАНКУ" приділяє велику увагу розвитку цього напрямку", - підкреслила З.Розумна.
Вона зазначила, що тренери, які є співробітниками "МЕГАБАНКУ", розробляють і проводять навчальні заходи максимально ефективно, оскільки розуміють особливості роботи свого колективу.
2010-12-27