Кабінет Міністрів ухвалив уніфікований формат і перелік обов'язкових даних для бізнес-планів, які подаються в межах державних програм підтримки малого та середнього бізнесу.
Новий підхід на початку буде поширюватися на програму "Власна справа" та "Гранти для ветеранів та членів їхніх родин". Нові вимоги почнуть діяти із дня оприлюднення постанови, при цьому не застосовуватимуться до заявок, поданих до набрання чинності цього документа.
Єдиний підхід спростить подання документів і зробить розгляд заявок швидшим та прозорішим. Підприємці отримають чіткий перелік даних, які потрібно подати, держава – уніфіковану структуру для об'єктивного аналізу та порівняння проєктів. "Коли всі подають бізнес-плани в одному форматі, ми бачимо реальну картину: які проєкти створюють робочі місця, коли вони окупляться і які податки принесуть громаді. Це дозволяє швидко та справедливо розподіляти державні кошти і підтримувати ті ініціативи, що дадуть найбільший ефект", – зазначив міністр економіки, довкілля та сільського господарства України Олексій Соболев.
Бізнес-план подається онлайн, в форматі PDF та підписується кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом. Це гарантує юридичну силу документів і захищає від втручання в їхній зміст.
Бізнес-план має формуватися за затвердженим набором даних і містити наступні параметри:
Зі свого боку держава для об'єктивної оцінки використовуватиме стандартизований набір показників:
Ці дані дозволять порівнювати заявки між собою і визначати проєкти з найбільшою віддачею.
