MasterCard розробила додаток для робота-офіціанта
Платіжна система MasterCard представила перший комерційний додаток для людиноподібного робота Pepper, якого створили в SoftBank Robotics Holdings Corp.
Тестування платформи для робота пройде в ресторанах Pizza Hut в Азії. Pepper допоможе модернізувати прийом замовлень у клієнтів і оплату рахунків: робот може розпізнавати людську мову, а сам додаток оснащено цифровою платіжною системою MasterPass. Пілотний проект триватиме до кінця 2016 року.
Щоб зробити замовлення, увійшовши в ресторан користувачеві потрібно просто привітати робота. Крім оформлення замовлення, він може порекомендувати клієнту якесь блюдо, або розповісти про продукти, які в нього входять. Оплатити свій рахунок з гаманця в MasterPass можна двома способами: натиснувши на іконку в своєму гаманці, або відсканувавши QR-код з екрану, який приєднаний до робота. Pepper допоможе клієнту покроковим керівництвом.
Основна мета програми – створення нового споживчого досвіду в роздрібній торгівлі. Розробники навчили робота Pepper вирішувати різні типи завдань – від спілкування з клієнтом до виконання складних замовлень. Наприклад, клієнт може попросити робота оформити доставку товару, який він купив в кафе, до себе додому.