Британські банки економлять за рахунок фінтех-стартапів і іноземців
Британські банки скорочують витрати, які виросли на тлі посилення вимог за величиною капіталу і боротьби проти відмивання грошей, за рахунок відмови працювати з фінтех-стартапами, студентами та іноземцями.
До таких висновків прийшли фахівці компанії John Howell & Co, які провели відповідне дослідження на замовлення британського фінрегулятора (FCA).
На думку експертів, підвищення витрат змусило банки бути більш обережними. Так, перевірка кожного нового клієнта в середньому коштує близько 1-2 фунтів стерлінгів, 100 фунтів – якщо знадобився більш серйозний аналіз, а зовнішній аудит варто банкам тисячі фунтів.
В результаті багато банків провели стратегічний огляд свого бізнесу і вирішили зосередитися на своїй основній діяльності і найстабільніших клієнтів.
У зв’язку з цим два великих британських банки, назви яких не уточнюються, закривають близько 1 тис. роздрібних рахунків і 600 бізнес-рахунків в місяць.
Від такої політики перш за все страждають іноземні дипломати, студенти та малий бізнес. Деякі банки також закривають рахунки Фінтех-компаній, платіжних сервісів, ломбардів, оборонних і благодійних організацій, які працюють за кордоном.
При цьому в Великобританії мають рахунки близько половини фінтех-компаній.