На думку начальника відділу автокредитування управління продажів кредитних продуктів роздрібного бізнесу ВАТ «РОДОВІД БАНК» Андрія Рибалко, незважаючи на незначний спад динаміки продажів в кінці травня 2008 року, пов'язаний з падінням курсу долара США, автокредитування продовжує розвиватись. Порівняно з минулим роком ріст продажів тільки збільшується. Експерт вважає, що це пов’язано з платоспроможністю населення та інфляцією в країні.
Разом з тим змінюються умови видачі автокредитів, що стосуються процентних ставок. Тепер бажаючим придбати автомобіль доведеться платити трохи більше.
Андрій Рибалко відзначає незмінність протягом першого півріччя 2008 року пріоритетів покупців при виборі марки автомобілів, на основі чого прогнозує, що левову долю всіх продажів складуть автомобілі марок Daewoo, Chevrolet, ВАЗ та авто китайського виробництва.
Експерт РОДОВІД БАНКу відзначає посилення останнім часом конкуренції між фінансовими закладами на ринку автокредитування. Банки конкурують перш за все умовами кредитування та швидкістю прийняття рішень.
При цьому РОДОВІД БАНК пропонує своїм клієнтам конкурентні умови кредитування та комфортні умови обслуговування.