Новини АУБ

«Love-відділення» - новий банківський продукт студентів ЛІБС

У Львівському інституті банківської справи Університету банківської справи НБУ відбувся конкурс-огляд „Презентація нових банківських продуктів”. Свої ідеї демонстрували студенти 3 та 4 курсу факультету „Банківська справа”. Усього на суд журі було представлено шість проектів. Почесне перше місце обійняв Самчук Максим з проектом „Дай п’ять”. Альтернативою для існуючих пластикових карток студент запропонував систему ідентифікації  через „зчитування” інформації з руки людини. Ця система була б надійно захищеною від шахрайства та зручною у користуванні. На думку члена журі, начальника управління роботи з населенням банку «Львів» В’ячеслава Кокошка, складність реалізації такого проекту полягала б у проблематичності розміщення спеціального чіпа з інформацією, який довелось би вживляти у руку людини.
Друге місце поділили між собою роботи «Love-відділення» студентів Ольги Ойцюсь і Володимира Гронзаля, а також «Електронна скарбничка» Галини Батеньчук. Ідея «Love-відділення» - це спеціальні банківські відділення для закоханих, з відповідним дизайном та інтер’єром, спеціальними пластиковими картками та особливим стилем вбрання обслуговуючого персоналу. «Love-відділення» були б розташовані у центрі міста та працювали б  у суботу та неділю до 23.00 год. вечора. Саме у цей час, закохані пари прогулюються містом  і можуть відвідати банк. За задумом, таке відділенням мало б привертати увагу клієнтів особливою атмосферою. Як зазначили члени компетентного журі – банкіри-практики, такий продукт можна сміливо впроваджувати і продавати на ринку банківських послуг, адже вікова категорія „закохані” не має обмежень, а тому передбачає дуже широку цільову групу.
Суть проекту «Електронна  скарбничка» – накопичення грошей при користуванні карткою, програма якої округлятиме платежі, відкладаючи копійкові залишки на рахунок. За математичними розрахунками Галини Батеньчук цей проект є дуже вигідним і може використовуватись навіть у благочинних цілях. До речі, саме цю ідею журі визнало досить вдалою для реалізації.
Третє місце поділили роботи „Моє яскраве сьогодення та майбутнє” Наталії Долинської, Ірини Лило та Олени Лимарської та «12-й гравець» студентів Михайла Солтиса і Ольги Турчин «Оптимальні побудови банківських установ».
За результатами конкурсу начальник управління роботи з населенням банку «Львів» В’ячеслав Кокошко офіційно запросив конкурсантів на роботу.
Конкурс-огляд „Презентація нових банківських продуктів” проходить у Львівському інституті банківської справи УБС НБУ вдруге.
Обов’язки журі конкурсу виконували випускники ЛІБС, а сьогодні – поважні банкіри: В’ячеслав Кокошко (начальник управління роботи з населенням банку «Львів»), Антон Карчевський (заступник керуючого Львівською філією «Укрпромбанку»), Сергій Горовий (заступник керуючого Львівською філією «Укргазбанку») та ін.

Відділ зв’язків зі ЗМІ ЛІБС УБС НБУ
Конт. тел. 8 067 672 61 28

Хмельницька філія КРЕДОБАНКу отримала «Довіру споживача»

15 травня 2007 року Товариство споживачів та спілка «Якість Поділля» за високу якість послуг, цінову політику на банківські послуги та відсутність скарг від клієнтів нагородили Хмельницьку філію ВАТ «КРЕДОБАНК» знаком «Довіра Споживача».
Щоб визначити фінансову установу, яка отримає сертифікат довіри споживача, було проведено опитування серед клієнтів банків, які працюють на Хмельниччині. Експерти враховували чи не основний чинник – наявність скарг на послуги та обслуговування. За словами голови правління Товариства споживачів Хмельницької області Інни Назаревич, знаком «Довіра споживача» нагороджують відповідно до статті 11 Закону України, яка регламентує діяльність банків. Цей Закон стосується споживчих кредитів. «На сьогодні є банки, які порушують права споживачів. Таке порушення виявляється у складанні договору між фінустановою та клієнтом. Поки, що не існує типового договору, і кожен банк виписує його таким як йому вигідніше. У КРЕДОБАНКу не було виявлено таких порушень: договір для клієнтів не допускає подвійного тлумачення. Наша організація бере відповідальність за якість послуг Хмельницької філії ВАТ «КРЕДОБАНК» і надає їй право на використання у рекламі своїх послуг знаку, зареєстрованого в Держдепартаменті інтелектуальної власності - «Довіра споживача», - повідомила Інна Назаревич.

Прес-центр ВАТ «КРЕДОБАНК»

Банк «Хрещатик» виконав зобов’язання по власних облігаціях серії Е

Банк «Хрещатик» 17 травня 2007 року  своєчасно і в повному обсязі  виконав свої зобов’язання по виплаті доходів за власними облігаціями серії Е за восьмий купонний період (17.02.07 – 16.05.07) із розрахунку 13% річних, що становить 2 346 тис. грн.


Довідково:
   Відкрите акціонерне товариство Комерційний банк “Хрещатик” зареєстровано у травні 1993 року. Здійснює свою діяльність відповідно до Статуту банку, чинного законодавства України та має повну ліцензію НБУ № 158 від 29.12.01 на проведення банківських операцій на внутрішньому і міжнародному фінансових ринках. Уже п’ять років аудиторську перевірку фінансової діяльності банку за світовими стандартами здійснюють міжнародні аудиторські фірми, зокрема останні роки “Ernst&Young”.
   Банк має рейтинги міжнародного рейтингового агентства Fitch Ratings, міжнародної рейтингової агенції Moody’s/Москва, українського рейтингового агентства ТОВ «Кредит-Рейтинг».
   Мережа банку складається з 92 установ у Києві та інших регіонах України.
Основні фінансові показники станом на 01.05.07: чисті активи – понад 3,683 млрд грн, фінансовий результат з початку року – понад 14,7 млн грн, кредитно-інвестиційний портфель –  2,8897 млрд грн, балансовий капітал — 642,4 млн грн, у тому числі статутний капітал - 540  млн грн.

 

Укрсоцбанк, згідно дослідження компанії GFK Ukraine, проведеного для журналу «Кореспондент», визнаний найдружелюбнішим для клієнтів банком

Укрсоцбанк, согласно исследованию компании GFK Ukraine, проведенного для
журнала «Корреспондент», признан самым дружелюбным для клиентов банком. Об этом сообщила пресс-служба банка со ссылкой на публикацию в журнале
«Корреспондент» от 19 мая 2007 года.

 При составлении рейтинга учитывались такие факторы, как компетентность
сотрудников банка, наличие очередей, удобство графиков работы отделений
банков.

 Компания GfK в ходе исследования опросила 20 тыс. человек — клиентов
крупнейших украинских банков — в возрасте от 18 лет, которые проживают в
городах с населением более 50 тыс. человек. Исследование проводилось в
2005-2006 годах.

 Согласно результатам исследования ТОП-5 самых дружелюбных банков Украины выглядит следующим образом:

 1. Укрсоцбанк
 2. УкрСиббанк
 3. ПУМБ
 4. Проминвестбанк
 5. Аваль

Уряд вирішив продати частину госпбудівель, які були викуплені у збанкрутілого банку «Україна»

Кабинет министров продаст часть имущества, которое было выкуплено в 2003 году у обанкротившегося банка «Украина» (Киев), и передано Министерству юстиции Украины.
Как сообщается в пресс-релизе Минюста, такое распоряжение правительство приняло на заседании 16 мая.
По словам заместителя министра юстиции Леонида Ефименко, на которого ссылается пресс-служба, в число этих объектов, в частности, входят хозяйственные здания, гаражи, расположенные в городах Шахтарске (Донецкая обл.), Попасной (Луганская обл.), пгт Катеринополь (Черкасская обл.) и селе Бараши (Житомирская обл.).
По словам Л.Ефименко, органами юстиции эти объекты не использовались.
Банк «Украина», входивший в число крупнейших украинских банков, испытывал кризис с 1998 года. 16 июля 2001 года Национальный банк Украины отозвал у него лицензии на осуществление банковских операций и начал процедуру банкротства.

Голова Правління АБ «Факторіал-Банк» нагороджений Грамотою Харківського міського голови

18 мая 2007г. ко Дню банковского работника Украины в малом зале Харьковского городского совета состоялась торжественная церемония награждения лучших представителей банковского сектора в Харьковском регионе. Председатель Правления АБ «Факториал-Банк» Александр Коротин был награжден почетной Грамотой Харьковского городского головы за многолетний добросовестный труд, высокий уровень профессионализма и личный вклад в развитие банковской системы Украины.

«Такое достижение – это, прежде всего, заслуга всего коллектива нашего Банка, - отметил Александр Коротин. – Мы стараемся предлагать нашим клиентам максимально доступные и необходимые банковские продукты. И в дальнейшем планируем совершенствоваться, обеспечивая высокое качество обслуживания».

Грамотой Харьковского городского головы награждаются лидеры различных отраслей, показавшие выдающиеся результаты в своей сфере деятельности.

Справка:
Акционерный банк “Факториал-Банк” зарегистрирован Национальным Банком Украины 1 декабря 1992 года под номером 131 и работает на основе лицензии НБУ № 37 от 04.12.01 г. Банк является участником Фонда гарантирования вкладов физических лиц (свидетельство участника Фонда №105).
 По состоянию на 1.04.07 активы Банка составили 754,136 млн.грн., в т.ч. кредиты физическим лицам - 206,794 млн.грн., юридическим - 308,381 млн.грн. Обязательства Банка составили 656,036 млн.грн., в т.ч. средства юридических лиц - 255,584 млн.грн., физических - 307,409 млн.грн. Уставный капитал Банка - 62,112 млн.грн. I квартал 2007 г. Банк закончил с прибылью в 549 тыс.грн.
  В структуре Банка насчитывается 51 структурное подразделение, в том числе работают филиалы и отделения в Днепропетровске, Херсоне, Хмельницком, Запорожье, Киеве, Николаеве, Донецке, Каменец-Подольском, Новомосковске, Лубнах, Житомире, Львове, Одессе.

РОДОВІД БАНК сприяв виходу абетки для малят

РОДОВІД БАНК підтримав видання кольорової книжки для малят «Абетка на дачі». Її написала сучасна українська письменниця Галина Гриненко – автор творів для дітей молодшого та шкільного віку. Тепер на яскравих сторінках абетки маленькі читачі мають змогу ознайомитися з навколишнім світом і вивчити літери.

РОДОВІД БАНК і надалі планує сприяти виходу цікавих дитячих видань, залучаючи таким чином юних українців до духовної культури і виховуючи в них повагу до книжки та рідної мови. Адже одним із пріоритетних напрямів соціальної роботи РОДОВІД БАНКу є спадкоємність культурних та родинних традицій, збереження духовних цінностей.

«Літопис Вашого добробуту» – саме під таким девізом РОДОВІД БАНК працює на ринку фінансів.

Укрсоцбанк має намір збільшувати видатки на поліпшення якості сервісу та впровадження нових технологій обслуговування населення

Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на голову правління
Укрсоцбанку Бориса Тимонькіна.
 Укрсоцбанк має намір збільшувати видатки на поліпшення якості сервісу й
впровадження нових технологій обслуговування населення. Як приклад
впровадження нових технологій обслуговування фізосіб голова Укрсоцбанку
навів проект «Управління чергою». Діє він так: підійшовши до центрального
термінала біля входу до відділення, клієнт обирає потрібну йому послугу й
одержує квиток, на якому зазначено номер черги й кількість людей, які стоять
перед ним. При настанні його черги система автоматично викличе клієнта,
вказавши на головному інформаційному табло номер талона й номер вікна каси.

 «Впровадження нової системи у відділеннях з великим клієнтським потоком
дасть змогу уникнути черг біля кас, сприятиме швидкості й зростанню якості
обслуговування, – розповідає Борис Тимонькін. – Із цією метою впроваджуємо й
інші нововведення. Серед них – зали самообслуговування клієнтів, де
встановлено інформаційні кіоски й депозитні банкомати. Через депозитний
банкомат клієнти мають можливість самостійно вносити готівку на рахунок, а
також погашати кредити за допомогою платіжних карток».

 Крім перерахованих, до переліку послуг планується внести автоматичну
оплату комунальних рахунків, погашення всіх видів кредитів та інші послуги.
Зали самообслуговування працюють цілодобово, що дає змогу клієнтам
здійснювати всі необхідні операції в будь-який зручний час, без допомоги
працівників банку, причому в приміщенні, що охороняється.

 «Плануємо активно розвивати Інтернет-банкінг, – зазначає голова
Укрсоцбанку. – З наступного року запропонуємо клієнтам (у тому числі
фізособам, малому й середньому бізнесу) розсилку виписок з рахунків поштою.
Це позбавить їх необхідності витрачати час і ходити в банк за виписками».

Система грошових переказів BLIZKO відтепер і в Ощадбанку

Державний ощадний банк України розпочав виплату міжнародних грошових переказів по системі BLIZKO.
В установах Ощадбанку у всіх регіонах країни вже  відкрито більш  ніж  200  пунктів обслуговування  переказів BLIZKO. Крім цього, планується відкриття  ще  більше ніж 200 пунктів. Завдяки найрозгалуженішій мережі банку перекази BLIZKO доступні тепер не тільки у великих містах, а й невеликих населених пунктах.
Система BLIZKO -  термінові грошові перекази фізичних осіб без відкриття рахунку - створена на базі Міжрегіонального комерційного банку розвитку зв'язку і інформатики (ВАТ АКБ  "Связь-Банк"). Перекази можна здійснювати в російських рублях, доларах США і євро. Кожний грошовий переказ  BLIZKO надійно захищений 8-значним унікальним контрольним номером. Через 1 хвилину після відправлення переказу за системою BLIZKO, грошовий переказ стає доступним для отримання в будь-якому пункті обслуговування системи в межах країни призначення незалежно від того, в яке місто він був відправлений. Це значно полегшує отримання переказу у випадку, якщо Одержувач знаходиться у відмінному від заявленого Відправником населеному пункті. У системі грошових переказів BLIZKO встановлені низькі фіксовані тарифи,  що залежать виключно від суми і валюти грошового переказу. При цьому комісія стягується тільки з Відправника і не залежить від напрямку грошового переказу і пункту обслуговування BLIZKO.
Перекази здійснюються в наступних країнах: Азербайджан, Вірменія, Білорусь, Грузія, Казахстан, Киргизія, Латвія, Молдова, Росія, Таджикистан, Узбекистан, Україна.


Прес-служба Ощадбанку

 

Еквайринговий центр ВАТ «УкрКарт» спільно з ВАТ АБ «Укргазбанк» реалізував проект інсталяції банкомата з функцією приймання готівки (Cash-In)

Для реализации проекта был использован банкомат фирмы NCR. Первый банкомат установлен в операционном зале главного офиса по адресу: г. Киев, ул. Красноармейская, 39.
Данное событие прокомментировал заместитель директора Дирекции дистанционных продаж Укргазбанка Александр Романов: «Экономия времени клиента и повышение качества обслуживания для нас очень важны. С этой целью в Банке внедряется высокотехнологичный сервис, который позволяет воспользоваться максимальным набором банковских услуг без посещения банка, т.е. дистанционно».
Установка банкомата Cash-In, помимо стандартной операции получения наличных, позволяет клиентам банка круглосуточно самостоятельно выполнять такие банковские операции как пополнение карточного счета и погашение задолженности по кредиту наличными средствами.
В ближайшие планы Эквайрингового центра ОАО «УкрКарт» входит установка до конца года около 30 банкоматов с функцией Cash-In в интересах банков-участников

До кінця 2007 року кількість залів самообслуговування Укрсоцбанку зросте до 60

До конца 2007 года количество залов самообслуживания Укрсоцбанка вырастет
до шестидесяти. Об этом сообщила пресс-служба банка со ссылкой на начальника управления организации и развития каналов продаж Антона Тютюна.

 В настоящее время  в действующих двенадцати залах самообслуживания Банка
можно воспользоваться следующими услугами:
 • получить наличные средства или мгновенно пополнить карточный счет
наличными;
 • перевести средства с карты на карту;
 • получить мини-выписку по карте (последние 10 операций);
 • получить выписку по карточному счету;
 • активировать счет «Сберегательный»;
 • перевести средства на счет или со счета «Сберегательный»;
 • изменить ПИН-код карты;
 • приобрести ваучеры операторов мобильной связи, Интернет, ІР-телефонии;
 • заблокировать свою платежную карту;
 • заказать перевыпуск платежной карты;
 • подключиться к мобильному банкингу;
 • получить расчет и предварительное решение по кредиту;
 • получить консультацию, необходимую информацию о продуктах и услугах
банка или воспользоваться услугами с помощью автоматического меню
Call-центра или оператора;
 • получить информацию об адресах отделений и банкоматов и др.

 Перечень услуг, которыми клиенты Укрсоцбанка могут воспользоваться в залах
самообслуживания, постоянно увеличивается.

Укрсоцбанк має намір збільшити витрати на покращення якості сервісу та впровадження нових технологій обслуговування населення

 Укрсоцбанк намерен увеличивать расходы на улучшение качества сервиса и
внедрение новых технологий обслуживания населения. Об этом сообщила
пресс-служба со ссылкой на председателя правления Укрсоцбанка Бориса
Тимонькина.

 В качестве примера внедрения новых технологий обслуживания физлиц глава
Укрсоцбанка привел проект «Управление очередью». Действует он следующим
образом: подойдя к центральному терминалу у входа в отделение, клиент
выбирает необходимую ему услугу и получает билет, на котором указан номер
очереди и количество человек, стоящих перед ним. При наступлении его очереди система автоматически вызовет клиента, указав на главном информационном табло номер талона и номер окна обслуживающей кассы.

 «Внедрение новой системы в отделениях с большим клиентским потоком
позволит избежать очередей возле касс, будет способствовать быстроте и росту
качества обслуживания, — рассказывает Борис Тимонькин, — С этой целью
внедряем и другие новшества. Среди них — залы самообслуживания клиентов, где установлены информационные киоски и депозитные банкоматы. Через депозитный банкомат клиенты имеют возможность сами вносить наличные деньги на счет, а также погашать кредиты по платежным картам».

 Кроме перечисленных, в перечень услуг планируется внести автоматическую
оплату коммунальных счетов, погашение всех видов кредитов и другие услуги.
Центр самообслуживания работает круглосуточно, что позволяет клиентам
осуществлять все необходимые операции в любое удобное время, без помощи
работников банка, причем в охраняемом помещении.
 «Планируем активно развивать Интернет-банкинг, — отмечает глава
Укрсоцбанка, — Со следующего года предложим клиентам (в том числе, физлицам, малому и среднему бизнесу) рассылку выписок  по счетам по почте. Это избавит их от необходимости тратить время и ходить в банк за выписками».

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ