Новини АУБ

АКБ «Укрсоцбанк» отримав авторизацію трьох авторитетних компаній на надання на їх користь прямих платіжних гарантій

АКБ «Укрсоцбанк» получил авторизацию трех авторитетных компаний на предоставление в пользу них прямых гарантий платежа.  Об этом пресс-службе банка сообщил начальник отдела документарных операций АКБ «Укрсоцбанк» Андрей Федосеев.

АКБ "Укрсоцбанк" провел переговоры с представителями табачной компании - трейдера Philip Morris Ukraine CJSC и компании-трейдера продуктов гигиены Kimberly Clark Ukraine CJSC. В результате банк получил авторизацию этих уважаемых компаний  на предоставление им прямых гарантий платежа и подтверждения таких гарантий, выпущенных другими украинскими банками. «Это серьезно понизит стоимость прямых гарантий для наших клиентов - продавцов табачной продукции и дистрибьюторов предметов гигиены (экономия в комиссионных составит 1,75%-2% годовых)», - объяснил Андрей Федосеев.

Ранее успешные переговоры об авторизации Укрсоцбанка на выпуск (подтверждение) прямых гарантий платежа были проведены с табачной компанией - трейдером JT International Company Ukraine CJSC - А member of the JTI Group of Companies.

Таким образом, на сегодня банк авторизован двумя табачными компаниями - трейдерами: Philip Morris Ukraine CJSC и JT International Company Ukraine CJSC, а также компанией-дистрибьютором предметов гигиены Kimberly Clark Ukraine CJSC.

 

VAB Банк визнаний «Брендом року-2008»

VAB Банк визнаний кращою торговою маркою у номінації «Бездоганна репутація» за підсумками щорічного всеукраїнського конкурсу «Бренд року-2008». Переможці конкурсу «Бренд року-2008» були названі на прес-конференції 15 квітня засновником та президентом конкурсу Володимиром Співаковським.

Голова Правління VAB Group Петро Барон зазначив: «Ми дуже пишаємося тим, що споживачі відзначили наш бренд саме у категорії «Бездоганна репутація». Адже репутація будується роками, і саме таку, бездоганну репутацію ми будували більше 15 років існування на ринку. При цьому перемога у конкурсі «Бренд року» під новим брендом, у створення та розвиток якого ми вклали більше 18 млн. доларів,  говорить про те, що ребрендинг позитивно вплинув на сприйняття наших продуктів і послуг серед споживачів. З упевненістю можу сказати, що сильний бренд – це запорука успішного довгострокового розвитку не лише VAB Банку, але і всієї групи VAB».

Маркетинг-директор VAB Group Алекс Гармаш зазначив, що перемога у конкурсі ще раз підтверджує зростання позитивного сприйняття бренду серед споживачів, а також довіри до VAB Банку, як фінансовому інституту з 16-річною історією та стабільною репутацією. За результатами дослідження, проведеного маркетинговим  агентством «Innovative Research Solution» у квітні 2008 року, впізнаваність бренду VAB зросла на 29%, склавши цього року 47%, тоді як рік тому цей показник складав лише 18% (для бренду Вабанк). Більшість респондентів охарактеризувала бренд VAB як «сучасний, динамічний і європейський».

Конкурс «Бренд Року» є незалежним рейтингом популярності брендів, оцінки яким ставлять самі споживачі. Конкурс проводиться щорічно з 2000 року. Споживачі голосують за вподобаний бренд шляхом голосування, заповнивши анкети, які розповсюджуються поштою, друкуються у масових газетах з мільйонними тиражами, а також в Інтернеті.

ДОВІДКА
 
На фінансовому ринку України Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно даним НБУ, входить до групи крупних банків. З жовтня 2006 року входить до універсальної фінансової групи VAB Group. Регіональна мережа Банку представлена 25 філіями і 143 відділеннями в Україні, а також представництвом в   м. Будапешт (Угорщина). У числі акціонерів VAB Банку – крупна міжнародна
компанія TBIF Financial Services BV (Амстердам, Нідерланди).

Home Credit Finance активно розширює партнерську мережу

Компания Home Credit Finance стала партнером одного из лидеров компьютерного рынка Украины - компании МКС. В Харькове, Кировограде, Житомире и Полтаве в специализированных магазинах данной сети уже представлен ряд стандартный кредитных продуктов компании, позволяющие оформить страхование жизни в Чешской страховой компании, а так же новая кредитная карта «10-10-10», действующая до конца апреля. 

Активное партнерское взаимодействие с лидером продаж компьютерной техники позволит нам глубже изучить потребительский спрос и усовершенствовать предложения для данного потребительского сегмента, сделав сотрудничество взаимовыгодным как для нашей компании, так и для партнера и Клиентов. Расширение партнерской сети полностью согласуется со стратегией развития Группы на рынке Украины, - отмечает Сергей Слюнько, директор по развитию бизнеса Home Credit Finance .»


Основные характеристики акционного продукта:

· низкий процент удорожания товара – только 10% от стоимости товара при платежах в размере 10% от стоимости товара в течение 10 месяцев;
· максимальное количество товаров одного модельного ряда – 2 единицы или набора;
· отсутствие единоразовой и ежемесячных комиссий;
· возможность получения кредита без наличия справки о доходах (по кредитам до 4000 гривен);
· возможность оформления страхование жизни;
· срок действия данного продукта до 30 апреля;

Справочная информация

Home Credit Finance (ранее ООО "Приват Кредит") - один из лидеров среди украинских компаний, специализирующихся на потребительском кредитовании. Региональная сеть компании превышает 1200 торговых точек по всей Украине. С декабря 2006 г. работает в составе Home Credit Group.

Home Credit Group является частью PPF Group, которая была создана в 1991 году, занимается страхованием, потребительским финансированием и предоставляет комплексные услуги по управлению активами. В течение 17 лет работы, PPF Group стала важным международным финансовым инвестором, управляя активами в  более чем 8.7 млрд. евро на 30 июня 2007 года.

Компании, входящие в состав Home Credit Group, оперируют в Центральной и Восточной Европе, Центральной Азии и Дальнем Востоке на рынке потребительского кредитования и в конце 2006 года выдали кредитов на общую сумму 2.7 млрд. долларов. Home Credit Group занимает лидирующие позиции на рынке потребительского кредитования в Чехии («Хоум Кредит» с 1997 года), Словакии («Хоум Кредит Словакия» с 1999 года), России («Хоум Кредит энд Финанс Банк» с 2002 года) и Казахстане («Хоум Кредит Казахстан» с декабря 2005 года). Home Credit Group также вышла на рынки Украины и Белоруссии в 2006 году (ЗАО «ХК БАНК», ООО «Хоум Кредит

Альфа-Банк та «УкрСиббанк» розпочали IPO облігацій ПУМБ

11 апреля 2008 года ЗАО «Альфа-Банк» и АКИБ «УкрСиббанк» начали первичное размещение облигаций Серии В Закрытого акционерного общества «Первый Украинский Международный банк».

Объем выпуска облигаций составляет – 300 млн. грн. ($59.4 млн.), срок обращения – 3 года (дата погашения – 8-9 апреля 2011 г.). Согласно условиям эмиссии номинальная доходность на 1-2 процентные периоды составляет – 13,5% годовых, процентный доход выплачивается один раз в полгода. По облигациям предусмотрена ежегодная оферта.

Агентство Moody's присвоило выпуску облигаций ПУМБ серии В рейтинг Аа2.ua, рейтинг агентства Fitch - A-(ukr).

 Андеррайтерами выпуска облигаций выступают – ЗАО «Альфа-Банк» и АКИБ «УкрСиббанк».

 

Відбувся одинадцятий розіграш призів від партнерів Дисконтної програми серед держателів платіжно-дисконтних карток «ANP – Альфа-Гарант – Укрпромбанк»

10 квітня 2008 року відбувся одинадцятий щомісячний розіграш призів від партнерів Дисконтної програми «ANP – Альфа-Гарант – Укрпромбанк».

Чергові 9 призів були розіграні серед учасників Дисконтної програми:

- від Укрпромбанку: 3 срібні монети «Водолій» серед найактивніших держателів карток, які зробили найбільшу кількість розрахунків картками протягом березня 2008 року;
- від мережі АЗС «ANP»: 3 паливні smart-карти на 10 літрів бензину А-95 серед держателів карток, що протягом березня 2008 року розрахувалися карткою «ANP – Альфа-Гарант – Укрпромбанк» в мережі АЗС «ANP»;
- від СК «Альфа-Гарант»: 3 страхових поліси «Оберіг» серед всіх держателів платіжно-дисконтних карток «ANP – Альфа-Гарант – Укрпромбанк».
 
Переможцями розіграшу стали держателі платіжно-дисконтних карток з Волинської, Київської, Кіровоградської, Львівської, Миколаївської, Хмельницької, Черкаської та Чернігівської областей.

Програма щомісячного розіграшу призів буде продовжуватися. У травні 2008 року заплановано проведення розіграшу за підсумками року: 10 учасників Дисконтної програми стануть володарями призів, серед яких телевізор (головний приз від Укрпромбанку), три золоті монети, три паливні картки на 100 літрів бензину А-95 і три страхових поліси «Оберіг».

Довідка:

Укрпромбанк зареєстрований в 1989 році. На даний момент мережа філій Укрпромбанку складається з 292 філій та відділень; кількість банкоматів – 485, кількість банківських терміналів – 461; кількість торговельних терміналів – 812.
  
Укрпромбанк входить у першу групу банків по рейтингу НБУ (найбільші банки).
Станом на 01.03.2008 р. активи банку становлять – 12 174,32  млн. грн.; кредитно-інвестиційний портфель – 9 810,80 млн. грн.; регулятивний  капітал  банку  становить –        1 372,595 млн. грн., депозити фізичних осіб – 6 546,981 млн. грн., депозити юридичних осіб –    2 021,117 млн. грн.

У 2007 році  Укрпромбанк  отримав  позитивні  кредитні  рейтинги, що свідчать про високу надійність та спроможність банку виконувати всі свої зобов’язання в умовах, які склалися на  українському фінансовому  ринку:
- рейтинг за національною шкалою на рівні ua.A зі стабільним прогнозом, присвоєний національною компанією „Кредит-рейтинг”;
- довгостроковий міжнародний рейтинг кредитоспроможності B2/Not Prime/E+/A3.ua, присвоєний міжнародним рейтинговим агентством Moody’s  Investors Service.

Прес-служба Укрпромбанку

 

У найближчій перспективі клієнти будуть вибирати банк, орієнтуючись на рівень технологій та якості обслуговування

Первый заместитель председателя правления Укрсоцбанка Джанни Ф. Папа считает, что в ближайшей перспективе клиенты будут выбирать банк не столько из-за цен на услуги, а ориентируясь на уровень технологий и качества обслуживания. Такое мнение распространила пресс-служба банка.

Джанни Ф. Папа: «Банковская сфера становится все более конкурентоспособной. Членство в Группе несомненно усилит преимущества Укрсоцбанка в разрезе обновления продуктов и поддержки клиентов. Процентные ставки и ценовая политика по отношению ко всем остальным продуктам определяются рынком и конкуренцией и только, предложив высокую ценность, мы можем ожидать увеличения прибыли».

По словам первого зампредправления Укрсоцбанка, реализации амбициозных планов развития Укрсоцбанка будет способствовать высокий профессионализм его персонала. «Группа уверена в возможности обмена опытом и профессиональных навыков наших сотрудников. Входить в состав UniCredit Group – означает иметь огромные профессиональные возможности роста для персонала. Ведь наша миссия – динамично развиваться в Украине и для этого нам понадобится поддержка квалифицированных специалистов, которыми славится Укрсоцбанк, — говорит Джанни Ф. Папа, — Люди, которые будут работать с нами — это именно те, кто может принести пользу банку, повышая его эффективность и оперативность и способствуя процессу интеграции банка в Группу».

ПУМБ провів загальні збори акціонерів та затвердив результати роботи за 2007 рік

14 апреля 2008 г. состоялось Общее Собрание акционеров ЗАО «ПУМБ» (Первого Украинского Международного Банка).

На собрании была утверждена финансовая отчетность ПУМБ за 2007 год, выводы внешнего аудитора ООО «Эрнст энд Янг» и принято решение о распределении прибыли банка за 2007 год.

Прибыль Первого Украинского Международного банка за прошлый год составила 36, 108 млн. грн.
Также акционеры приняли решение о ее распределении: часть прибыли в размере 1, 805 млн. грн. (5%) направить в резервный фонд Банка согласно требованиям ст. 36 Закона Украины «О банках и банковской деятельности», а часть в размере 34, 303 млн. грн. оставить нераспределенной.

Прибыль ЗАО "ПУМБ", нераспределенную по состоянию на 01 января 2007 г. (с учетом прибыли 2006 г.) в размере 200, 639 млн. грн., было решено направить в резервный фонд Банка.

Справка

Первый Украинский Международный банк входит в группу крупнейших банков Украины и является универсальным банком, деятельность которого сосредоточена на коммерческих, розничных и инвестиционно-банковских операциях. Банк основан в 1991 г. Акционерами банка являются ООО «СКМ Финанс» (99,78% акционерного капитала) и физические лица (0,22%). Филиальная сеть банка насчитывает 11 филиалов и 110 отделений.

 

Кошти фізичних осіб в Укрсоцбанку сягнули 8 млрд. грн.

Динамічному зростанню коштів населення в Укрсоцбанку сприяє вигідність та зручність умов розміщення коштів на поточних та строкових рахунках. Однією з найцікавіших пропозицій для клієнтів є рахунок під назвою «Ощадний +». Він універсальний, до того ж його можна відкрити до будь-якого карткового рахунку, приміром, як своєрідний додаток для заощаджень до зарплатної картки.

«Цей депозит користується у нас надзвичайною популярністю, адже він дуже  легкий в користуванні і клієнти можуть у будь-який момент вносити туди грошові кошти та знімати із збереженням всіх нарахованих відсотків, — розповідає заступник директора Центру роздрібного бізнесу Укрсоцбанку Валерія Малахова, — Це поточний рахунок в нашому розумінні, він інтегрований до різних інших продуктів та сервісів банку».

За допомогою ощадливого додаткового гаманця у картці клієнта – можна виховати у собі справжнього фінансиста. Наприклад, у день зарплати щоразу відраховувати певний відсоток у таку скарбничку. Проте якщо раптом кошти знадобляться, їх без зайвих клопотів можна зняти. Клієнту у допомогу – і звичайні банкомати, яких Укрсоцбанк разом з банками-партнерами має більше шести з половиною тисяч і багатофункціональні зали самообслуговування, і консультанти відділень та Контакт-центру.
 
Рахунок «Ощадний +» відкриють безкоштовно. І поповнювати його можна на будь-яку суму. При цьому контролювати рахунок і користуватися ним можна цілодобово. Для зручності клієнт може скористуватися Інтернет-банкінгом. З допомогою всесвітньої павутини можна керувати рахунком з будь-якої точки світу, для цього непотрібно додаткового програмного забезпечення чи абонплати за послугу.

VAB Банк залучить до оцінки якості обслуговування «таємних покупців»

14 березня у конференц-залі універсальної фінансової групи VAB Group відбувся прес-брифінг на тему: «Конкуренція на банківському ринку: Фокус на роздріб».

У прес-брифінгу взяли участь Голова Правління VAB Group Петро Барон та заступник Голови Правління з роздрібного бізнесу VAB Банку Жанна Алєксєєва.

Коментуючи ситуацію на ринку в банківському секторі, Жанна Алєксєєва зазначила, що роздрібний ринок вже достатньо насичений фінансовими установами і запропонованими ними різноманітними продуктами, і зараз в умовах конкуренції завоювати клієнта можна тільки високою якістю обслуговування.

«Сьогодні споживачеві від банку потрібно 3 речі: прості і зрозумілі продукти, висока швидкість ухвалення рішення, дружній персонал. Досвід роботи наших менеджерів на ринках США і Східної Європи говорить про те, що в найближчому майбутньому банки в Україні надаватимуть практично ідентичні продукти. Відповідно, саме високоякісний сервіс визначатиме ступінь успішності фінустанови на ринку», – зазначила Жанна Алєксєєва.

За словами Жанни Алєксєєвої, VAB Банк велику увагу приділяє підбору Фінансових гідів – продавців фінансових послуг, які безпосередньо контактують з клієнтами. «У нинішніх умовах розвитку роздрібу, просто запропонувати клієнтові свій продукт не достатньо, клієнт чекає, в першу чергу,  підвищеної уваги до себе. Зараз ми підбираємо Фінансових гідів, які володіють ще і іноземними мовами. Відстежувати рівень якості продавців збираємося за спеціальними системами постійного контролю якості обслуговування клієнтів, таких як mystery shopper», – сказала Жанна Алєксєєва.

Система Mystery shopper (англ. – таємний покупець) – використання спеціально підготовлених покупців для анонімної оцінки якості обслуговування споживачів, роботи персоналу, перевірки виконання стандартів мерчандайзингу, якості продуктів і послуг.

Як зазначив Голова Правління VAB Group Петро Барон, незабаром на ринку також будуть затребувані мобільні продавці, які зможуть здійснювати продажі фінансових продуктів поза відділенням банку.

Провокація податківців проти ВАТ «КРЕДОБАНК» у Києві

11 квітня, близько 11 год. 40 хв. приміщення Київської філії ВАТ "КРЕДОБАНК" на вул. Горького, 91 захопили озброєні вогнепальною зброєю і одягнуті в маски працівники державної податкової служби. Вони заблокували роботу філії, не впускаючи нікого в банківське приміщення і не даючи працівникам філії та клієнтам проводити платежі. Несподівані і нічим не мотивовані дії людей зі зброєю налякали багатьох працівників і клієнтів, котрі помилково прийняли візитерів за потенційних нападників. Для двох працівниць філії, одна з яких вагітна, довелося викликати швидку медичну допомогу. 

Такі дії правління КРЕДОБАНКУ розцінює як грубу провокацію, оскільки ані банк, ані його Київська філія не мають жодних прострочених податкових зобов’язань. Усі питання щодо клієнтів філії завжди вирішувалися з органами державної податкової служби відповідно до чинного законодавства України. Наш банк, який за 18 років здобув добру репутацію і позитивний імідж у клієнтів і партнерів, ретельно дотримується українських законів.

Натомість дії працівників державної податкової служби 11 квітня 2008 року у Києві суперечать як Закону України «Про державну податкову службу», так і Закону України «Про банки і банківську діяльність» та Кримінально-процесуальному кодексу України.

Ці дії спрямовані лише на дискредитацію банку, який завжди провадить прозору діяльність і у відповідних рейтингах 2006-го і 2007-го років, що їх провели міжнародні аудиторські організації, посів найвищі місця. КРЕДОБАНК є банком з інвестицією найбільшого банку Республіки Польща – РКО ВР і було б дуже прикро, якби з’ясувалося, що інцидент 11 квітня спровокований кимось із недоброзичливців з упереджених економічних чи політичних мотивів.

Прес-центр ВАТ «КРЕДОБАНК»

Акціонери Сведбанк Інвест підсумували роботу банку у 2007 році та розподілили прибуток

На чергових Загальних зборах акціонерів Закритого акціонерного товариства “Сведбанк Інвест”, що пройшло 11 квітня, акціонери банку затвердили звіт Правління, результати діяльності банку за 2007 рік, основні напрямки діяльності банку у 2008 році, звіт та висновки ревізійної комісії та зовнішнього аудитора.
Крім цього акціонери прийняли рішення 5% балансового прибутку в сумі 3 068 789,35 грн. спрямувати до резервного фонду банку, а решту прибутку в сумі 58 306 997, 69 грн. залишити нерозподіленою до прийняття рішень наступними позачерговими Загальними зборами акціонерів.
 
Коротка довідка:
ЗАТ “Сведбанк Інвест” є правонаступником ЗАТ "ТАС-ІНВЕСТБАНК", який у свою чергу з 2001 року є правонаступником АКБ "Сосьете Женераль Україна" і працює на ринку банківських послуг з 1996 року.
На сьогодні, банк має два майданчики головного офісу в Києві, 5 відділень по Києву і три регіональні відділення у містах: Одеса, Чернівці та Дніпропетровськ.
Міжнародним рейтинговим агентством Moody's банку присвоєно довгостроковий рейтинг В2.
У банку працює 188 чоловік.
     
Інформація про Swedbank:
Swedbank - найбільший банк Швеції і Прибалтики.
Банк був заснований в 1820 році. Сукупні активи Swedbank Group складають 147 млрд. євро. Група Swedbank обслуговує більше 9 млн. приватних клієнтів. Окрім цього,  клієнтами банку є більш ніж 600 000 компаній. До мережі банку входить більше 1 200 філіалів та відділень в 14 країнах світу
У Swedbank працює близько 21 000 співробітників.

Для здійснення покупок в інтернет-магазинах краще за все використовувати карту ВІРТУ@ЛЬНА VISA

«Віртуальна платіжна карта «ВІРТУ@ЛЬНА VISA» – продукт, розроблений спеціально для користувачів Інтернет. Купуючи таку карту, клієнт отримує достатньо зручний, вигідний та безпечний спосіб розрахунку в мережі Інтернет», – вважає віце-президент ВАТ «РОДОВІД БАНК» Анатолій Атрохов. За його словами, сфера прийому карти обмежена, цією картою не можна розраховуватись в звичайному магазині (через POS-термінал) або отримати по ній  готівку через банкомати або каси банку. «ВІРТУ@ЛЬНА VISA» використовується для оплати товарів і послуг в мережі Інтернет, де приймаються картки міжнародної платіжної системи VISA International.
«Від стандартної платіжної карти віртуальна карта відрізняється відсутністю магнітної смуги, а також відсутністю ПІН-коду. При оформленні карти клієнту в банку відкривають 2 рахунки – основний в гривні та додатковий (на вибір клієнта – в доларах США чи євро). Поповнити свій картковий рахунок клієнт може в будь-якому відділенні банку готівкою або шляхом переводу на неї коштів з інших своїх карткових рахунків, відкритих в РОДОВІД БАНКу або в будь-якому іншому банку», – відповів Анатолій Атрохов.
Вартість оформлення та обслуговування карти в РОДОВІД БАНКу складає 15 гривень (карта випускається терміном дії до року). Тарифами банку не передбачено плату за розрахунок карткою в мережі Інтернет. Кожна карта включає наступну інформацію: ім’я власника, номер карти, термін її дії, код CVV2. «Щоб убезпечити себе від непередбачених ситуацій, клієнту необхідно отримати таємно реквізити карти (номер, термін дії, код CVV2), надавати дані про карту тільки у випадку здійснення покупки на захищених Інтернет-сайтах, які відповідають стандартам безпеки міжнародної платіжної системи Visa (наприклад, «Verified by Visa»), а також перевіряти умови доставки та повернення товару, контролювати свої операції за допомогою послуги Home-банкінг, мобільний-банкінг», – розповів Анатолій Атрохов.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ