Важливим чинником для зниження рівня соціальної напруги та відновлення довіри до діяльності банку є робота з клієнтами. І один із її напрямів – забезпечення повною інформаційною підтримкою, а також максимальне сприяння клієнтам, у яких виникли проблеми зі здоров’ям чи які потребують хірургічного втручання, в отриманні частини основної суми депозитного вкладу.
З цією метою з 2 квітня 2009 року тричі на тиждень Тимчасовий адміністратор Андрій Яцура та уповноважені ним особи – заступники Голови Правління банку проводять зустрічі з клієнтами. У банку створено Комітет по роботі зі зверненнями вкладників, який приймає рішення щодо виплати сум, необхідних для лікування. Засідання робочої групи цього комітету проводяться один раз на тиждень. Рішення приймаються колегіально, з залученням, за потреби, медичних працівників. Члени робочої групи розглядають кожне зі звернень, аби якнайшвидше банк виконав свої зобов’язання перед найнезахищенішими верствами населення. З 14 травня почали здійснювати виплати згідно з першими, квітневими, протоколами, що були складені на основі заяв клієнтів, по яких було прийнято позитивні рішення.
Отже, на сьогоднішній день у Банку регіонального розвитку пріоритетним сегментом на виплату коштів є вкладники, яким потрібне лікування. Потім будуть виплачуватися відсотки по вкладах фізичних осіб, а також проводитися послідовна робота з рештою кредиторів, яким на сьогоднішній день банк винен.
Управління комунікацій
з громадськістю