Банк регіонального розвитку вже розробив і нині працює за програмою
лояльності для клієнтів. Переважно вона спрямована на лояльність до наших кредитопозичальників, - зазначив тимчасовий адміністратор АБ БРР Андрій Яцура. Сьогодні ми готові індивідуально підходити до потреб клієнта, пропонувати гнучкі умови і реструктуризацію заборгованості. Ми знаємо наскільки їм важко сьогодні у повному обсязі виплачувати і відсотки, і тіло кредиту, тому максимально йдемо на компроміс, пропонуємо лояльні умови
погашення тіла кредиту й оплати відсотків. і треба зазначити, що більшість наших клієнтів позитивно прийняли ці зміни і готові скористатися тими пропозиціями, які зробив наш банк.
Крім того, вже протягом двох тижнів усі платежі в готівковій і
Безготівковій формі по рахунках як юридичних, так і фізичних осіб здійснюються відповідно до вимог Національного банку. Це свідчить про те, що програма фінансового оздоровлення нашого банку вже діє і ми разом з нашими клієнтами на правильному шляху.
Сьогодні здійснюються спільні зусилля як менеджментом банку, так і
акціонерами, тимчасовим адміністратором для відновлення роботи банку в нормальному режимі. БРР однозначно виконає свої зобов'язання перед усіма вкладниками. Наші клієнти були з нами і в період розвитку, і в складний період кризи вони не відвернулися від банку, і банк, звичайно, теж не відвернеться від своїх клієнтів.
Найближчим часом ми маємо намір починати поступову виплату відсотків по депозитах - як тих, термін яких закінчився, так і діючих депозитних договорів.