Київ. 1 квітня. — Райффайзен Банк Аваль запровадив послугу «Мобільний банкінг» для своїх клієнтів — власників платіжних карток, що є абонентами операторів мобільного зв’язку Utel та Beeline.
Як повідомили у департаменті продуктів та маркетингу для приватних клієнтів банку, на сьогодні Райффайзен Банк Аваль надає послугу «М-банкінг» також власникам платіжних карток, які є абонентами операторів мобільного зв’язку МТС, «Київстар», Life :), Jeans, Djuice та «Голден Телеком».
За допомогою послуги «Мобільний банкінг» можна контролювати рух коштів по картковому рахунку за допомогою SMS-повідомлень на мобільний телефон — і в Україні, і за її межами.
Користувачі «М-банкінгу» у будь-який час доби за допомогою мобільного телефону без відвідування банку можуть одержувати інформацію про стан свого карткового рахунку (про залишок коштів, про заблоковані суми і про останні п’ять транзакцій), про номери своїх карткових рахунків, а також автоматично одержують на дисплей мобільного телефону інформацію про надходження і списання коштів із карткового рахунку.
Крім того, користувачі цієї послуги самостійно за допомогою мобільного телефону можуть змінювати свій пароль доступу до «М-банкінгу», а також ставити платіжну картку в стоп-лист у разі її втрати чи здійснення несанкціонованих транзакцій.
Користування послугою в межах пакету «Оптимальний» — безкоштовне.
Підключитися до «М-банкінгу» можуть власники платіжних карток, емітованих Райффайзен Банком Аваль. Для цього достатньо звернутися до цілодобового Інформаційного центру банку за телефоном: 8-800-500-5000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в Україні) або зазначити через банкомат номер мобільного телефону в пункті меню «Повідомлення в банк».