У період з 9 по 15 жовтня 2008 року Клубом керівників колл-центрів «Hot Skills» проводилося дослідження якості телефонного обслуговування інформаційно-довідкових служб двадцяти провідних українських банків. За його результатами Інформаційний центр OTP Bank посів перше місце, набравши 92% із 100% максимально можливих.
Перше місце у рейтингу свідчить про високі стандарти обслуговування, що дотримуються співробітники Інформаційного центру банка, їхню яскраву доброзичливість і щиру повагу до клієнтів, готовність і вміння надати їм професійну консультацію або необхідну пораду.
Інформаційний центр OTP Bank вже неодноразово визнавався переможцем у таких «конкурсах якості». Він першим серед аналогічних довідкових центрів країни почав не тільки надавати клієнтам інформацію про банківські послуги, але й реалізовувати банківські продукти, таким чином перетворившись із звичайної довідкової служби на альтернативний канал продаж.
ЗАТ «ОТП Банк» – універсальний банк, визнаний лідер фінансового сектору України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу (з річним обсягом продаж до 30 млн. грн.). На українському ринку він має стійку репутацію інноваційної структури, що пропонує споживачам продукти найвищої якості.
Згідно даних АУБ, станом на 1 листопада 2008 року OTP Bank є 7-м найбільшим вітчизняним банком за розміром активів і обсягами кредитного портфеля. Нині банк обслуговує понад 270 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 24 філії, 149 відділень і 28 представництв.