Європейська спілка телекомпаній (European Broadcasting Union - EBU) оголосила про продовження свого партнерства з Райффайзен Інтернаціональ, пов’язаного з пісенним конкурсом «Євробачення-2009» у Москві.
Австрійській компанії Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ, одній із провідних банківських груп у Центральній та Східній Європі, надано широкі права в різних країнах Європи щодо участі у проекті та медіа-покриття майбутнього конкурсу як першому з двох можливих спонсорів, що презентуватимуть конкурс.
54-й пісенний конкурс «Євробачення» буде транслюватися першим національним телевізійним каналом Росії.
Трансляція включатиме три покази в прямому ефірі протягом тижня: півфінали 12 та 14 травня та фінал – 16 травня 2009.
«Європейська спілка телекомпаній рада, що Райффайзен Інтернаціональ, компанія із чудовою репутацію та потужною присутністю в багатьох із країн-учасниць, залишається серед членів сім’ї «Євробачення» як перший спонсор, що презентує пісенний конкурс «Євробачення-2009». Відновлення цього партнерства доводить значимість пісенного конкурсу «Євробачення» як найбільшої комунікаційної платформи в музиці та сфері розваг», - говорить директор з питань телетрансляції «Євробачення» Бйорн Еріхсен.
«Цьогорічний пісенний конкурс «Євробачення», який проходив у Белграді, мав великий успіх та задовольнив усі наші очікування відносно комунікаційних та маркетингових можливостей. Враховуючи той факт, що Росія є одним із наших найважливіших ринків, було цілком логічно з нашого боку продовжити це успішне партнерство», - коментує директор з питань комунікацій Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ Майкл Пальцер.
Договір, який є частиною міжнародної маркетингової програми, розробленої EBU, обговорювався з компанією T.E.A.M. (Television Event and Media Marketing AG), що знаходиться у м. Люцерні, Швейцарія. Починаючи з 2004 року, компанія T.E.A.M. є ексклюзивним маркетинг-партнером пісенного конкурсу «Євробачення».
Конкурс «Євробачення» має багаті традиції та спадковість, вперше датуючись 1956 роком, і безперечно є улюбленою розважальною телепрограмою у Європі. Це — одна з небагатьох дійсно загальноєвропейських телевізійних програм з прямою трансляцією через супутникову мережу Євробачення в години «прайм-тайм», яку дивляться близько 105 млн. глядачів у Європі та за її межами.
Два півфінали «Євробачення-2009» відбудуться 12 та 14 травня, а фінал – 16 травня у Москві, Росія. Очікується, що в конкурсі візьмуть участь понад 40 країн.
Додаткова інформація – на www.eurovision.tv.
Примітка для видавців:
«Eurovision TV» — бренд Європейської спілки телекомпаній (EBU)
Пісенний конкурс «Євробачення» створено понад 50 років тому Європейською спілкою телекомпаній. Розташована в Женеві, спілка EBU є найбільшою у світі професійною асоціацією національних телекомпаній. Вона обслуговує 75 активних членів у 56 країнах та 45 асоційованих членів по всьому світу. EBU володіє мережами Євробачення та Єврорадіо (Eurovision, Euroradio). Спілка пропонує своїм членам повний спектр технічних, операційних та юридичних послуг, а також координує зростаючу пропозицію якісного контенту для радіо, телебачення і нових платформ. Метою її роботи є забезпечення визнання важливої ролі державних телерадіокомпаній на просторах цифрових аудіовізуальних комунікацій. Детальна інформація – на www.ebu.ch
Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ
Райффайзен Інтернаціональ управляє однією з найбільших банківських мереж у Центральній та Східній Європі. 17 регіональних ринків Європи, що розвиваються, освоєно за рахунок дочірніх банків, лізингових компаній та низки фінансових установ. Понад 14 млн. клієнтів обслуговуються у більш ніж 3100 відділеннях банків Групи. Райффайзен Інтернаціональ є повністю консолідованою дочірньою структурою Райффайзен Центральбанк Остеррайх АГ (РЦБ), що володіє 2/3 акцій холдингу, решта акцій знаходиться у вільному обігу й котирується на Віденській фондовій біржі.
Компанія T.E.A.M. Television Event And Media Marketing AG
T.E.A.M. — компанія повного циклу, яка здійснює маркетингову діяльність та продажі і спеціалізується на реалізації комерційних прав на телеконтент на міжнародному рівні. В компанії працює 140 професіоналів у офісах в Люцерні, Швейцарія. Вона широко відома як ексклюзивний маркетинг-партнер UEFA (управляючого органу європейського футболу) та Ліги чемпіонів UEFA, починаючи з моменту її заснування у 1992 році.