АКБ «Укрсоцбанк» відкриває нові відділення, що оформлені в новому корпоративному стилі та відповідають стандартам UniCredit Group. Про це повідомила прес-служба банку із посиланням на Першого заступника голови Правління Джанні Франко Папа.
В вересні 2008 року відбулось відкриття трьох нових відділень, а ще три відділення вже розпочали роботу за новими адресами:
- м. Київ, пр. 40-річчя Жовтня, буд. 23- Московське відділення;
- м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 31б/8- Адміральське відділення;
- м. Одеса, Французький бульвар, буд. 9- відділення «Французький бульвар»;
- Київська обл., Київо-Святошинський р-н, с. Софіївська-Борщагівка, вул. Велика Кільцева, буд. 56- Відділення «Автострада»;
- Вінницька, обл., Бершадський р-н, м. Бершадь, вул. Леніна, буд. 1- Бершадське відділення;
- м. Харків, Червоношкільна набережна, буд. 22-Гагаринське відділення.
«Необхідність відкриття відділень в новому корпоративному стилі зумовлена входженням Укрсоцбанку в авторитетну міжнародну UniCredit Group, — розповідає Перший заступник голови Правління Джанні Франко Папа, — Нові відділення забезпечені сучасним банківським устаткуванням та високо технологічними комунікаціями, що дає можливість скористатись повним спектром банківських послуг європейського рівня. В них приємно та зручно обслуговуватись, адже навіть дизайн інтер’єру приміщень створює у клієнтів гарний та позитивний настрій. Відкриття нових відділень АКБ «Укрсоцбанк» є яскравим свідченням втілення у життя політики UniCredit Group, спрямованої на постійне вдосконалення банківських послуг, розширення позицій банку на ринку України та підвищення якості обслуговування клієнтів».
Враховуючи досить високий темп життя в обласних центрах, клієнти Укрсоцбанку вже можуть собі дозволити не затримуватися в чергах,очікуючи отримання банківських послуг, завдяки облаштуванню на базі нових відділень залів самообслуговування, які дозволяють кожному клієнту цілодобово користуватись послугами банку. А зекономити час в операційному залі дозволять запроваджені банком нові технології обслуговування клієнтів, які в першу чергу стосуються організації роботи кас.