Дослідницька компанія Pravda Research провела комплексну оцінку рекламних роликів банків, які були найбільше присутні в телевізійному ефірі за останні півтора роки
Перегляди: 9
Дослідницька компанія Pravda Research провела комплексну оцінку рекламних роликів банків, які були найбільше присутні в телевізійному ефірі за останні півтора роки. Важливим критерієм оцінки роликів є щосекундне вимірювання реакції аудиторії на зміст ролика під час його перегляду. Тобто, люди переглядали рекламні ролики в спеціальній студії та за допомогою сенсорного пульта виказували своє позитивне чи негативне ставлення до того, що вони бачать та чують в кожний момент перегляду. За сумою сенсорних оцінок аудиторії в п’ятірку кращих роликів увійшли: 1. Ролик Райффайзен банка Аваль «Зроби новий крок» - брендовий ролик 2. Ролик ТАС-комерцбанка «Весілля» – споживчі кредити 3. Ролик Укрсиббанка «Вестерн» - малий бізнес 4. Ролик Надра Банка «Зарученни» - брендовий 5. Ролик банку Форум «Іпотечні канікули» - іпотечні кредити Дослідження дозволяє проаналізувати щосекундну динаміку оцінок протягом перегляду ролику і оцінити привабливість різних його моментів. Наприклад, ролик Райффайзен банка Аваль викликає досить поступове зростання позитивних оцінок від початку до кінця, а в оцінках ролика Форуму відбувається стрімке зростання оцінок після моменту зі стрибком у ванну. Дослідження дозволяє також проаналізувати відмінності в реакції різних групп респондентів. Наприклад, ролик Райффайзен банка Аваль більше подобається жінкам і більш молодим людям. Найменш привабливими з роликів, що тестувались, виявилась реклама депозитів від Дельтабанку та споживчих кредитів Universalbank. Люди погано реагують на інформаційні ролики, які суто доносять умови надання послуг. Аналіз оцінок роликів показує, що привабливим ролик можуть зробити такі елементи як: · приємна музика · присутність в рекламі дітей, молодих пар, гарних тварини. · емоційно насичені і приємні життєві моменти (весілля, успіхи дітей, купівля квартири тощо) · наявність сюжету із зростаючою інтригою та розв’язкою, гумор в рекламі. Всього тестувалося 40 роликів 16 банків, що були найбільш активними в телеефірі за останні півтора роки - OTP, Swedbank, Unicreditbank, Universalbank, VAB, Дельтабанк, Індекс банк, Кредитпромбанк, Надра, ПУМБ, Райффайзен банк Аваль, ТАС-комерцбанк, Укрсиббанк, Укрсоцбанк, Фінанси и Кредит, Форум.
Підписка на новини АУБ
Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.