У 2006 році у РОДОВІД БАНКу було створено Управління по роботі з проблемними активами роздрібного бізнесу, яке здійснює повний цикл заходів, що проводяться з метою погашення простроченої заборгованості по кредитах фізичних осіб, починаючи з першого дня прострочення. Співробітники банку намагаються працювати з клієнтами як з партнерами, максимально докладаючи зусилля для того, щоб у людини був позитивний підхід до своїх боргів, розуміння того, що він повинен їх обов'язково погасити в найкоротший термін.
Залежно від терміну заборгованості та причини її виникнення змінюються і методи дії. На першому етапі йде робота в режимі телефонних переговорів, розсилка листів-претензій та SMS-повідомлень. Потім йде наступний етап - особисті зустрічі з позичальниками-боржниками. Клієнтові роз'яснюють всі наслідки порушення ним своїх зобов'язань за кредитним договором, обумовлюють конкретні терміни і способи погашення заборгованості. Останнім етапом є судова робота.
«У своїй діяльності ми використовуємо всі доступні нам методи та засоби, часто застосовуємо креативні, нестандартні підходи. До стандартних можна віднести грамотно побудовану з психологічної точки зору бесіду з боржником, його родичами, працедавцями, знайомими, листи, SMS-повідомлення, особисті зустрічі. Всі нюанси роботи розкривати не має сенсу, оскільки до злісних неплатників у нас індивідуальний підхід і відповідно індивідуальні методи дії», - прокоментувала начальник Управління по роботі з проблемними активами роздрібного бізнесу ВАТ «РОДОВІД БАНК» Надія Ремізовська.