У цьому випуску читайте:
- «СОТ: що отримає і що втратить банківська система України?»
Переваги та недоліки членства України в СОТ аналізують банкіри, науковці, чиновники.
- «Кум, брат, сват і їхні діти: національні особливості добору персоналу банку».
Як улаштуватися на роботу в банк? Керівники виокремлюють три найпоширеніші способи.
- спеціально для «ЗР» Standard&Poor's пропонує аналітичний матеріал - «Долаючи труднощі: провідні банки Казахстану, Росії й України за умов напруженої ситуації на світових ринках».
- Ексклюзивне інтерв’ю з Катериною Ющенко «Принципів соціальної відповідальності потрібно навчати і школярів, і студентів»
З року в рік рух благодійності та соціальної відповідальності набуває все більшої популярності серед представників українського бізнесу. Перша леді держави – одна з тих, хто присвячує суспільним справам увесь свій час. Що сприяє, а що стримує розвиток благодійництва та меценатства, яка роль держави, чи буде теперішня молодь більш соціально відповідальною перед суспільством, ніж старше покоління?
- «Феномен лідерства»
Як сприяти розквіту і позитивній діяльності розуму, як сформувати нову генерацію лідерів і використати їхню енергію на благо суспільства, як примусити розум людини перемагати, досягати успіху й примножувати багатства? Ці питання є ключовими для бестселера «Психологія лідера» одного з найпопулярніших класиків сучасної бізнес-літератури – Антоніо Менегетті.
- інтерв’ю з Олегом Скрипкою: «Треба підтримувати себе на культурній дієті»
Рок-музикант, поет, композитор, режисер, актор, громадський діяч, засновник етнофестивалю «Країна мрій» і фестивалю української героїчної пісні «Молода гвардія» вперше розповідає про …
- спец репортаж: «Кембридж – місто-університет»
- «Аристократ-новатор»
Найзаможніший землевласник Галичини граф Володимир Дідушицький у кожній комерційній справі знаходив можливість для меценатства та доброчинності.
- Рубрика «Країна УБС» - розповіді про успіхи та життя майбутніх банкірів.
Студенти придумали 9 нових банківських продуктів; діляться досвідом спілкування з японською молоддю; перемагають в олімпіадах та конкурсах тощо. Також, тут можна дізнатись про новинки у навчанні в самому Університеті банківської справи НБУ, зокрема про введення унікальних курсів МВА для фахівців з банківництва; університетські події – результати «Аукціону надій», започаткування руху соціальної відповідальності та ін.
- «У пошуках адреналіну»
Серфінг, яхтинг, дайвінг, гірські лижі – саме так полюбляють проводити свій вільний час топ-менеджери українських банків.
Все це та інше плюс яскраві фото, легкий стиль мови та багато корисної і цікавої інформації!
З питань придбання журналу та співпраці звертайтесь у відділ прес-служби УБС НБУ. Керівник Наталія Кузьма. Конт. тел. - 8 067 672 61 28;
Ми запрошуємо Вас передплатити «Золотий резерв». Передплатний індекс - 99425. Сума передплати за півріччя – 21, 54 коп.
Шановні колеги!
Ш На сторінках нашого журналу Ви можете не просто почерпнути цікаву аналітику на банківську та фінансову тему, але й дізнатись про ідеї, інноваційні пропозиції, прогнози та дослідження наших науковців.
Ш Ви маєте можливість висловити думку з приводу тих чи інших економічних подій.
Ш Пригледіти особливо успішних студентів УБС НБУ як майбутніх своїх працівників.
Ш Журнал має нагоду стати корпоративним для банкірів, адже тільки у ньому ми розкриватимемо особистості банкірів, стиль їх життя.
Ш Тут публікуються інтерв’ю з культовими особистостями, а відтак рубрика „Наші кумири” – робить журнал і відпочинковим.
Ш Багато заходів Університет проводить разом з банкірами, про це йдеться на сторінках видання тощо.
Читачами нашого видання є більше 5000 студентів та викладачів УБС НБУ по цілій Україні (Київ, Львів, Харків, Черкаси), а також керівництво та працівники Національного банку України, керівники банків та ін.
Пропонуємо вигідні умови та гнучку систему знижок для розміщення реклами!
У нас Ви можете інформувати читачів про кредити на навчання, молодіжне житло, побутові кредити, депозитні програми, а також розміщувати іміджеві інтерв’ю, оголошення про акції, вакансії і т.д.
Довідково про «Золотий резерв»:
«Золотий резерв» є корпоративним виданням Університету банківської справи НБУ. Метою журналу є інформування читачів про головні події, що відбуваються у банківській сфері та висвітлення діяльності навчального закладу НБУ. У журналі представлено аналітику, огляд головних подій та тенденцій на банківському та фінансовому ринках, коментарі та прогнози фахівців банківської сфери, практичні поради для майбутніх та дійсних банкірів. Оскільки журнал є виданням УБС НБУ, у ньому також подано аналітичні статті на освітню тему, представлено експертні думки освітян з приводу успішного реформування вищих навчальних закладів.
Концепцію видання вдало відображає назва журналу та слоган: „Золотий резерв. Інтелект – найцінніший скарб держави”. Адже в УБС переконані, що освічені, глибоко мислячі, ініціативні українці – це найдорожче надбання нації, запорука її благополуччя та розквіту.
Журнал повноколірний, 44 сторінки, виходить 1 раз на квартал.