Новини АУБ

Три компанії розкажуть про практичні підходи та інструменти розвитку банківської роздрібної торгівлі: діагностику брендів, стратегію, функціональний дизайн

17 червня в 9:00 в кав’ярні Кафка (вул. Красноармійська 5-а, Арена-Сіті)відбудеться банківський бізнес-сніданок «Практичні підходи та інструменти розвитку банківської роздрібної торгівлі: діагностика брендів, стратегія, функціональний дизайн»
В форматі бізнес-сніданку, а саме напівнеформального спілкування буде висвітлено актуальні питання сучасного банківського ринку України, представлені приклади ефективних рішень в процесах маркетингу, розвитку бізнесу, управлінських та організаційних рішень.
Мова йтиме про комплексний підхід до задач, які стоять перед керівництвом банку під час реконструкції, трансформації, розширенні та розвитку бізнесу. Під час бізнес-сніданку буде висвітлено питання взаємопов’язаності стратегічних операційних ініціатив та дій, внутрішніх та зовнішніх мотивів, клієнтів та конкурентного середовища, комунікацій та оформленням відділень.

Захід складатимуть три логічно об’єднаних блоки:
1) Доповідь про основні варіанти маркетингових стратегій для банків, котрі перебувають на різних стадіях росту та розвитку, яку презентуватиме Маркетинг-консалтингова компанія «Люди». Тут увагу буде сконцентровано на інструментарії, використання якого дає змогу коректувати маркетингові стратегії, позиціонування, впорядкувати маркетингові процеси загалом. Доповідач представить і проаналізовані кейси реструктуризації комунікаційних процесів на трьох основних прикладах:
- великий банк, який входить у топ-десять – Маркетинговий план, організація маркетингового підрозділу, розробка позиціонування та диференціації.
- Ребрендинг банку, котрий придбали – створення бренду, сегментація клієнтів і потенційної цільової аудиторії, розробка комунікаційної стратегії бренда, основного повідомлення і точки диференціації банку.
- Створення бренду для нового регіонального банку
Кожен кейс зачепить ключові особливості, складнощі, основні етапи та оптимальні шляхи побудови стратегій.

2. Доповідь про комплексний синдикативний дослідницький продукт «Діагностика банківських брендів», який готова презентувати орієнтована на якісні дослідження компанія PRAVDA Research. Проект покликаний дослідити і порівняти комунікацію різних банків, ставлення та очікування споживачів. Перші результати вже є, і частину з них доповідач відкриє учасникам бізнес-сніданку.
Проект «Діагностика банківських брендів» складають три блоки:
- «Терапевт». Дослідники вивчають, як сприймають банківські бренди дійсні та потенційні клієнти, які фактори визначають лояльність користувачів, як люди обирають банк, і що їм важливо в цьому виборі, які стереотипи і бар’єри користування існують. «Терапевт» надасть інформацію про образ ідеального банку в свідомості спостерігачів, та про те, наскільки близькі чи далекі від нього банки реальні.
- «Реклаграма» за допомогою унікальної методити тестуванн реклами дає маркетологам банків відстежити не тільки більш чи менш вдалі ролики, а й набільш доречні моменти сюжету, що допоможе скоректувати подальшу комунікацію в медіа.
- «Експерт» - отримання коментарів та оцінок від авторитетів маркетинга та реклами є суттю цього блоку. Який з банків на думку експертів найбільш успішний в просуванні, які плюси і мінуси рекламних кампаній різних банків, які відмінності банки поширюють через комунікацію і що з цього виходить – експерти знають усе це. За допомогою цього блоку можна зробити висновок, наскільки комунікація брендів логічна, послідовна та унікальна.

3) Доповідь про те, що таке функціональний дизайн та як він створюється представить компанія Identity Group, єдина компанія в Україні, котра спеціалізується на розробці та поширенні стандартів функціонального зондування, зовнішнього і внутрішнього оформлення для банків та компаній фінансового ринку.
В ході доповіді буде розглянуто кейс одного з банків-лідерів в Україні та досвід зарубіжних банків. Буде розкрито тему того, наскільки цінності бренду трансформуються в ефективний дизайн через правильну логістику продуктів, ергономіку меблів та обладнання, рекламне оформлення, створене на основі комунікаційної системи.

 


 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ