Для підвищення якості обслуговування клієнтів Перший Інвестиційний Банк запровадив інформаційну службу підтримки – Call-центр.
Подзвонивши по телефону гарячої лінії 8 800 50 70 800, клієнти Банку оперативно отримають професійну консультацію з приводу тих або інших роздрібних і корпоративних продуктів, послуг Банку, його нових акційних пропозицій та тарифів, зможуть уточнити адреси найближчих відділень, а також режими їх роботи.
Єдина інформаційно-довідкова служба Першого Інвестиційного Банку покликана спростити і оптимізувати процес отримання інформації, що цікавить клієнтів. Серед переваг Call-центру – оперативність, доступність, простота, а також індивідуальний підхід до абонента, який дозволяє дати більш кваліфіковані відповіді, максимально персоналізовані для кожного клієнта. Всі дзвінки в Call-центр Першого Інвестиційного Банку зі стаціонарних телефонів на території України безкоштовні.
Впровадження Call-центру обумовлене розширенням регіональної мережі Банку, розвитком роздрібного напрямку бізнесу і підвищенням стандартів обслуговування клієнтів.
Нагадаємо, в квітні Перший Інвестиційний Банк повідомив про майбутній вивід на ринок нової торгової марки, орієнтованої на роздріб, – PINbank. Запланований ребрендинг є частиною нової стратегії розвитку Банку на українському ринку і передбачає не тільки зовнішні зміни, а реконструкцію всіх бізнес-процесів, розвиток регіональної мережі, а також розширення і удосконалення спектру банківських послуг і продуктів.
Довідка: ВАТ «Перший Інвестиційний Банк» було створено 20 червня 1997 р. Станом на 1 травня 2008 р. активи банку склали 825,94 млн. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 659,26 млн. грн., власний капітал – 223,8 млн. грн., регулятивний капітал – 220,67 млн. грн.