Укрсоцбанк розпочав новий проект з покращення якості обслуговування
клієнтів у відділеннях. Про це повідомила прес-служба із посиланням на
Управління маркетингу та реклами.
АКБ „Укрсоцбанк” розпочав свою роботу над новим проектом з покращення
якості обслуговування своїх клієнтів у 2008 році. Подібні проекти Банк
реалізовує вже четвертий рік поспіль. Головною метою цих заходів є перевірка
та покращення якості сервісу Банку по всім параметрам. У проектах контролю
якості беруть участь всі відділення Банку.
За результатами проведення проекту у 2007 році найкращі
менеджери-переможці проекту були нагороджені іменними дипломами, кубками та
грошовими преміями. Також АКБ „Укрсоцбанк” провів ряд тренінгів та
навчальних семінарів з підвищення кваліфікації своїх менеджерів по мережі
Банку.
„Клієнти є найвищою цінністю нашого Банку. Нашою задачею є не лише
пропозиція клієнту повного переліку банківських послуг найвищої якості, але
й максимально зручний та комфортний процес отримання цих послуг. У
відділеннях нашого Банку висока увага приділяється зручності обслуговування.
Укрсоцбанк постійно контролює такі необхідні речі, як наявність та зручність
місць очікування, легкість пересування клієнтів у відділенні, наявність в
легкому доступі інформації про банківські послуги та акції, зовнішню
привабливість відділеннь. У Банку відстежується навіть дотримання у
відділеннях таких речей, як достатнє освітлення та температура (що,
зрозуміло, особливо актуальне у літній період)”, – коментує начальник
відділу маркетингових досліджень АКБ „Укрсоцбанк” Ірина Чернишова.
Для отримання об’єктивних результатів при реалізації проекту Банк залучає
зовнішні провідні компанії, які спеціалізуються на проведенні подібних
перевірок. У 2008 році проект контролю якості обслуговування проводить один
із лідерів ринку – спеціалізована компанія „4Service”. Вона є одним із
найбільших провайдерів Mystery Shopping у Східній Європі.