За результатами дослідження маркетингового агентства «Innovative Research Solution» бренд VAB відомий майже половині респондентів. Більшість характеризувала його як «сучасний, динамічний та європейський».
Маркетингове агентство «Innovative Research Solution» провело дослідження з оцінки бренду VAB у банківській категорії. Персонально було опитано більше 1500 респондентів віком від 21 до 55 років у 6 містах-мільйонниках та у 6 середніх містах України з населенням від 100 тисяч і більше. Дослідження показало, що VAB Банк відомий 47% респондентам, тоді як ще рік тому, за наслідками аналогічного дослідження, показник впізнавання складав всього 18%.
За словами маркетинг-директора VAB Group Алекса Гармаша, не багатьом торговим маркам в Україні вдавалося досягти такого рівня впізнавання всього за 7 місяців з моменту запуску рекламної кампанії нового бренду, особливо зважаючи на те, що йдеться про високо конкурентну категорію з великою кількістю гравців.
Про ребрендинг банку було оголошено у лютому 2007 року, масова рекламна кампанія почалася в серпні того ж року.
ДОВІДКА
На фінансовому ринку України Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно даним НБУ, входить до групи крупних банків. З жовтня 2006 року входить до універсальної фінансової групи VAB Group. Регіональна мережа Банку представлена 25 філіями і 143 відділеннями в Україні, а також представництвом в м. Будапешт (Угорщина). У числі акціонерів VAB Банку – крупна міжнародна
компанія TBIF Financial Services BV (Амстердам, Нідерланди).
Станом на 1 лютого 2008 року об'єм чистих активів VAB Банку склав 6,4 млрд. грн., регулятивний капітал Банку – 663 млн. грн.