Новини АУБ

Перший Інвестиційний Банк виводить на ринок бренд PIN bank

Перший Інвестиційний Банк виводить на ринок нову торгівельну марку – PIN bank. Про це повідомив Голова Правління ВАТ «Перший Інвестиційний Банк» Олег Малкін.  Новий бренд з'явиться під нині існуючим ім'ям – Перший Інвестиційний Банк і буде орієнтований на роздріб.
За словами Голови Правління, запланований ребрендинг є однією зі складових нової концепції 5-річної стратегії розвитку Банку на українському ринку. «Це буде не тільки зовнішній ребрендинг, а, фактично, реконструкція всіх бізнес-процесів Банку відповідно до світової практики, – говорить пан Малкін. – Повне оновлення буде стосуватися методів управління, підходів, послуг, продуктів банку, і, звичайно ж, - позиціонування».
Бренд PIN bank буде представлений широкій аудиторії у III кварталі 2008 р. після запуску і апробації продуктової лінійки, підготовки механізмів супроводу і комплексного обслуговування клієнтів, а також модернізації відділень.
Паралельно з ребрендингом, нова стратегія розвитку Банку передбачає суттєве розширення регіональної мережі. До кінця 2009 р. планується побудувати філіальну мережу, що охоплює всі обласні центри України. А до кінця 2012 р. точки присутності Банку будуть в кожному місті з населенням більше 50 тисяч чоловік, а це більше 400 точок обслуговування по всій Україні. Новий бренд передбачає не тільки зміну вивіски відділень, але і абсолютно нову концепцію побудови зон обслуговування клієнтів, що допоможуть інтуїтивно орієнтуватися в банку. У оформленні буде використана колірна візуалізація і конкретизація кожної зони.
У той самий час, активно розвиваючи роздріб і забезпечуючи споживача принципово новим і якісним сервісом, Банк залишиться інвестиційним Банком і продовжить розвиток програм проектного фінансування. Це – фінансування будівельних об'єктів, об'єктів промислового призначення, комерційної нерухомості і житлових комплексів.
Як повідомляє Олег Малкін, в рамках стратегії розвитку банку також передбачена програма капіталізації, яка передбачає збільшення капіталу до 100 млн. доларів США до кінця 2008 року. Загальний обсяг інвестицій в розвиток Банку складе більше 50 млн. дол. протягом 5 років, з яких більше 30 млн. будуть отримані шляхом збільшення статутного капіталу в перші 2 операційних роки.
 «Наша місія – створити нову культуру, як надання, так і отримання банківського сервісу в Україні, і у Першого Інвестиційного Банку для цього є і можливості і потенціал – додає пан Малкін, – хороша історія, ділова репутація, капітал, достатній, щоб забезпечити стабільне зростання банку, а також прекрасна команда професіоналів з хорошим досвідом роботи в українських і зарубіжних банках».

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ