НАДРА БАНК переоформив у рамках повномасштабного ребрендингу 150 відділень, які розміщені у всіх регіонах України. Тільки з початку поточного року банк відкрив 50 відділень у новому форматі.
Марина Акименко, радник Віце-президента НАДРА БАНКУ, зазначила: «Ми прагнемо, щоб у нових відділеннях клієнти одержували не лише повний комплекс сучасних банківських продуктів і послуг, але й приємні враження від кваліфікованого обслуговування і яскравого оформлення площадок».
Щоб спілкування клієнтів з банком відбувалося у легкій і комфортній обстановці, нові відділення поділені на зони, кожна з яких має свою специфіку і призначення. Для зручності відвідувачів у відділеннях існують зони швидких операцій – касового обслуговування. Для клієнтів, які мають обмаль часу, передбачена зона швидких консультацій. Для ознайомлення з банківськими продуктами та спільної роботи менеджера банку і клієнта з його документами, а також для підписання договорів існує зона більш тривалих консультацій.
Зона самообслуговування доступна 24 години на добу. Тут можна скористатися послугами банкоматів, а також інформаційно-платіжних терміналів, які незабаром будуть встановлені у всіх відділеннях НАДРА БАНКУ. За їх допомогою клієнт зможе оплатити комунальні послуги, рахунки різних операторів зв'язку і телепровайдерів, переказати кошти між платіжними картками, переглянути залишки і отримати виписки про останні операції за рахунками і т. д.
На сьогодні НАДРА БАНК нараховує близько 700 відділень на всій території України.