В 2008 році компанія PRAVDA Research розпочала перше в Україні якісне синдикативне дослідження комунікації банківських брендів. Проект на регулярній основі вивчає комунікацію українських банків, а потім спів ставляє те, що говорять про себе бренди, з тим, що чує і розуміє внаслідок цього споживач.
Проект складається з трьох блоків. В рамках першого блоку «Терапевт» за допомогою фокус-групових досліджень виявляють сприйняття брендів споживачами та досвід і враження, що сформувалися в них внаслідок реклами та взаємодії з банками. В рамках другого блоку «Реклаграма» споживачі дають оцінку рекламним роликам банків – не лише по визначених критеріях (цікавість, привабливість, інформативність тощо), але й посекундно, за допомогою спеціальних пультів, відзначать більш та менш вдалі на їх думку моменти сюжетів. Це дасть брендам можливість розвивати подальшу комунікацію в певних, найвдаліших напрямках. Третій блок «Експерт» покликаний дати експертну оцінку комунікації банків. Рекламу різних брендів проаналізують відомі маркетологи та інші фахівці.
Проект не зможе замінити індивідуальних досліджень, але допомагає зекономити близько 75% фінансів на одержання якісної інформації. Дослідження проводиться коштом компанії, а велика кількість замовників дає змогу зробити продукт значно дешевшим для кожного з них.
Дослідження проводитиметься постійно, двічі на рік – це дасть змогу банкам відслідковувати зміни та розвиток своїх брендів та брендів конкурентів. Перші результати буде презентовано в квітні.
Проект вивчає всі банки, які найбільш активно впливають на сприйняття споживачів – бренди - VAB, OTP, UniCredit, Надра, ПУМБ, Райффайзен Банк Аваль, УкрСиббанк, Укрсоцбанк, Ощадбанк, Індекс Банк, ТАС-Комерцбанк, ПростоФінанс, Форум і всі ті банки, котрі спонтанно називають споживачі.