Житомирська обласна дирекція Райффайзен Банку Аваль за підсумками 2007 року другий рік поспіль стала переможцем щорічної номінації «Найкраща фінансова установа» в рамках конкурсу «Народний бренд». Про це повідомляє відділ зв’язків з громадськістю банку.
За інформацією обласної дирекції, конкурс проводився газетою «20 хвилин». Переможці рейтингу в 51 номінації визначалися шляхом анкетування пересічних громадян. До редакції газети «20 хвилин» надійшло біля двох тисяч анкет, що засвідчило зростання популярності цього незалежного рейтингу.
Урочиста церемонія нагородження переможців відбулася наприкінці січня у Житомирі. Усі запрошені отримали багато яскравих вражень та додатковий стимул бути ще успішнішими у 2008 році.
Визнання у межах цього рейтингу стало ще одним приємним свідченням успіхів Житомирської обласної дирекції Райффайзен Банку Аваль та черговим підтвердженням його лідерського статусу. Адже дирекція банку з року в рік займає лідируючі позиції в обслуговуванні усіх клієнтів — населення, малого та середнього бізнесу, корпоративних клієнтів — серед усіх банків Житомирщини.