«Розширення мережі банківських відділень – це передусім поліпшення якості обслуговування клієнтів. Початкові великі витрати в організації роботи нового відділення банку окупаються значно швидше, ніж економія на всьому, – сказав начальник відділу розвитку мережі РОДОВІД БАНКу Сергій Коломійченко. – Необхідно купити дороге приміщення в топовому місці, організувати роботу з максимальною кількістю банківських послуг тощо.
Основними факторами місця розташування об’єкта є зручність для клієнтів, наприклад, одна з центральних вулиць міста, місце з високим трафіком людських і транспортних потоків (базар, станція метро, торговельний комплекс тощо). Всі ці фактори в кінцевому підсумку дають змогу обслуговувати клієнтів більш якісно, а також знизити витрати на організацію роботи нових відділень банку».