Згідно результатів замірів дотримання стандартів обслуговування приватних клієнтів, Донецька філія та Русанівське відділення OTP Bank визнано «Кращими установами OTP Bank з якості сервісу в 2-му півріччі 2007 року».
Переможців визначали «таємні покупці», які мали можливість відвідати усі філії і відділення банку, а також поспілкуватися зі співробітниками нашого Довідкового центру. Основна мета даного дослідження – аналіз реального стану справ у мережі продажів OTP Bank, покращення умов обслуговування клієнтів, усунення існуючих недоліків.
Слід зазначити, що в OTP Bank вже протягом кількох років реалізується програма «Послуги найвищої якості», у рамках якої на регулярній основі проводиться всебічна оцінка дотримання стандартів якості обслуговування споживачів у всіх установах і Довідковому центрі банку.
Основу політики OTP Bank становить увага до індивідуальних потреб кожного клієнта. За словами голови Правління банку Дмитра Зінкова, саме клієнти є головною цінністю нашого фінансового інституту.