Європейська спілка телекомпаній (European Broadcasting Union (EBU) та Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ підписали угоду, згідно з якою Райффайзен Інтернаціональ виступить офіційним спонсором телевізійної трансляції пісенного конкурсу «Євробачення-2008».
Австрійській компанії Райффайзен Інтернаціональ, одній із провідних банківських груп в Центральній та Східній Європі, надано широкі права в різних країнах Європи щодо участі у проекті та медіа покриття майбутнього конкурсу, який відбудеться у Белграді. Спонсорські права поширюються на Росію, Україну, Білорусь, Румунію, Болгарію, Молдову, Сербію, Боснію і Герцеговину, Албанію, Словенію та Угорщину. 53-й пісенний конкурс «Євробачення» буде транслюватися Сербським національним телеканалом RTS. Конкурс включатиме три прямі телетрансляції за тиждень: півфінал — 20 і 22 травня та фінал — 24 травня 2008 року.
«Ми раді, що найбільше в Європі телевізійне розважальне шоу одержить підтримку Райффайзен Інтернаціональ, компанії з прекрасною репутацію та потужною присутністю в багатьох із країн-учасниць. EBU вітає Райффайзен Інтернаціональ як спонсора показу пісенного конкурсу «Євробачення-2008», — говорить директор з питань телетрансляції «Євробачення» Бйорн Еріхсен.
«Враховуючи нашу неперервну експансію в Центральній та Східній Європі протягом минулих років, для нас важливо зміцнити наші позиції та визнання у цьому регіоні. Конкурс «Євробачення» адресується ідеальній аудиторії та забезпечує нас чудовою комунікаційною та медіа платформою для відносин з уже існуючими та майбутніми клієнтами», — коментує директор з питань комунікацій Райффайзен Інтернаціональ Майкл Пальцер.
Договір, який є частиною міжнародної маркетингової програми, розробленої EBU, обговорювався з компанією T.E.A.M. (Television Event and Media Marketing AG), яка знаходиться у м. Люцерні, Швейцарія. Починаючи з 2004 року, компанія T.E.A.M. є ексклюзивним маркетинг-партнером пісенного конкурсу «Євробачення».
Конкурс «Євробачення» має багаті традиції та спадковість, вперше датуючись 1956 роком. Це — одна з небагатьох дійсно загальноєвропейських телевізійних програм з прямою трансляцією через супутникову мережу Євробачення в години «прайм-тайм», яку дивляться майже 100 млн. глядачів у Європі та за її межами.
"Eurovision TV" — бренд Європейської спілки телекомпаній (EBU)
Розташована в Женеві спілка EBU є найбільшою у світі професійною асоціацією національних телекомпаній. Вона обслуговує 75 активних членів у 56 країнах у Європі, Північній Африці та Середньому Сході разом із 43 асоційованими членами в світі. Від імені своїх членів асоціація EBU веде переговори щодо прав на телетрансляції основних спортивних подій; вона володіє мережами Євробачення та Єврорадіо (Eurovision, Euroradio), організовує обмін програмами, діє як центральний орган при здійсненні спільних виробництв програм та придбань, а також забезпечує повний спектр інших операційних, комерційних, технічних, юридичних та стратегічних послуг.
Райффайзен Інтернаціональ управляє однією з найбільших банківських мереж у Центральній та Східній Європі. 18 регіональних ринків Європи, що розвиваються, освоєно за рахунок дочірніх банків, лізингових компаній, двох представництв й інших організацій, що надають фінансові послуги. Близько 13 млн. клієнтів обслуговуються у 3000 відділеннях банків Групи. Райффайзен Інтернаціональ є повністю консолідованою дочірньою структурою Райффайзен Центральбанк Австрія АГ (РЦБ), що володіє 68,5% акцій холдингу, решта акцій знаходиться у вільному обігу й торгується на Віденській фондовій біржі. РЦБ — головний банк групи Райффайзен, найбільшої банківської групи в Австрії, є провідним корпоративним та інвестиційним банком і лідируючим банком в Австрії.