Новини АУБ

Презентація аудіокнижки «Казочки для малечі»

Радіо «Люкс ФМ» та рекламне агентство «Люкс» презентують унікальну аудіокнижку українських казок «Казочки для малечі».
До аудіокнижки увійшло дев’ять українських казок про справжню дружбу, про любов до батьків та батьківщини, зокрема казка  Лесі Українки «Три метелики». Окрім неї  до аудіокнижки увійшли також і казки журналістки телерадіокомпанії «Люкс» Марічки Крижанівської «Країна піжамчиків», «Казка про співочу вишеньку» Юрія Синенького, «Промінчик» Людмили Скібчик, «Вишнева пташка»  Марії Дяків та інші.
Малюнки до аудіокнижки створила дизайнер рекламного агентства «Люкс» Ольга Муляк,  а музично кожну казку оформив звукорежисер радіо «Люкс ФМ» Юрій Дуда, спеціально для проекту написавши музику. Казки, які увійшли до аудіокнижки озвучили ді-джеї радіо «Люкс ФМ». Закінчується аудіокнижка «Казочки для малечі» колисковою, яку написала та заспівала львівська співачка, учасниця проекту «Шанс» Олена Корнєєва.
Діана Гайворонюк, бренд-менеджер та ді-джей радіо «Люкс ФМ» : «Спершу була ідея читати в прямому ефірі українські казки. Хтось запропонував читати в ролях, адже в нас стільки ді-джеїв на радіо «Люкс» працює. Але потім ми зрозуміли, що коли новорічні свята закінчаться, тоді й закінчиться казка. Тому в нас і виникла ідея створення аудіокнижки «Казочки для малечі» з українськими  народними  казками. Та коли ми почали переглядати українські народні казки, ми зрозуміли, що добрих казок є дуже мало. В усіх казках обов’язково присутні смерть, вовкулаки, змії. Звичайно, є боротьба добра зі злом і перемагає добро. Але все ж таки ми хотіли зробити дуже добру казку. І тоді ми вирішили, що це буде авторська казка».
Ірина Шинкаренко,  директор рекламного агентства «Люкс» : «Ідея оцінюється тільки тоді, коли вона є вже реалізованою. Тому рекламне агентство «Люкс»  й працювало над тим, щоб донести цю ідею до споживачів. Звичайно, для цього потрібні були кошти. Над реалізацією проекту працювали усі відділи рекламного агентства. Був залучений увесь відділ реалізації комплексних проектів, відділи дизайну і креативу. Ми звернулися до наших партнерів, без яких ми б не реалізували цей проект. Тому, що витрати для цього проекту є дуже великими».
Фінансово ідею створення аудіокнижки, підтримали партнери рекламного агентства «Люкс» компанія «Інтергал-буд»  та «Райффайзен Банк Аваль».
Петро Жук,  заступник директора ЛОД «Райфайзен Банк Аваль» :
«Ми працюємо у фінансовій групі, яка вже налічує більше 100 років свого буття на фінансових ринках. Це дає можливість правильно оцінити минуле і думати про майбутнє. А майбутнє - це діти. І наша участть в даному проекті є подвійно приємною. Оскільки ця акція спрямована на те, щоб ми формували разом з нашими колегами наших дітей і добрими, і розумними, і працьовитими, такими, якими хочемо бачити представників нашого суспільства. Незабаром, можливо, хтось з цих діток прийде до нас на роботу, згадавши цей подарунок».
Гасюк Наталія,  директор компанії "Інтергал-буд":
«Спонсорство акції до дня Святого Миколая – один із багатьох заходів компанії «Інтергал-буд», спрямованих на створення щасливого майбутнього для кожної родини в Україні. Адже ми будуємо не просто сучасні будинки, а комфортні та затишні оселі, які сповнюють життя їх мешканців радістю та усвідомленням безліччі нових можливостей».
Куліковська Галина, керівник департаменту реалізації продукції ТМ "Наминайко":
 «Над  пропозицією взяти участь у такій акції ми навіть не роздумували. Сама торгова марка «Наминайко» від початку свого існування  нерозривно пов»язана з дітьми. Раніше «Наминайко», як і партнери, завжди намагався долучатися до свят, які ми робимо дітям. Цього року подарунки від Миколая ми передали також до реабілітаційного центру для неповносправних дітей «Дивосил».
Аудіокнижку українських казок «Казочки для малечі» в подарунок від Миколая отримають  першокласники Львова. Святий Миколай  з 19 по 27 грудня відвідає кожну загальноосвітню школу Львова і подарує кожному першому класові аудіокнижку з українськими казками та солодощі. Диски з казками передадуть й у дитячі будинки та спеціалізовані школи.
Незабаром, сподіваються автори ідеї, диск стане доступним для кожного першокласника України. Наразі загальна кількість аудіокнижок – 1000 примірників. Отримати аудіокнижку у подарунок може й кожен слухач радіо «Люкс ФМ», який стане переможцем однієї з вікторин на хвилях  «Люкс ФМ».

 

 

 


 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ