«Якщо говорити про чіпові и картки з магнітною смужкою, то варто зазначити, що за своєю функціональністю і зручністю чіпові картки мають значні переваги. Вони більш захищені (з чіпа складніше зчитати інформацію), можуть підтримувати різні види лояльності і додаткові настройки, які дають змогу клієнту при проведенні операцій відчувати себе комфортніше.
У цілому, ринок України вступив у завершальну стадію так званої «чіпизації». Сьогодні провідні банки ринку платіжних карток уже подбали про введення «чіпових» технологій. Більшість банків використовує поки що чіпову картку як продукт для VIP-клієнтів. Адже вона за собівартістю перевищує магнітну картку в декілька разів. Перевагами чіповых карток зазвичай користуються люди, які часто їздять за кордон, а також те, хто давно ознайомлений з платіжними картками і готовий платити за додатковий сервіс.
На кінцевий перехід на чіпові платіжні картки знадобиться кілька років. За цей період банки будуть змушені перейти на нові технології. РОДОВІД БАНК уже більш як рік емітує платіжні картки з чіпом, що дає змогу нашим клієнтам відчувати себе комфортно і безпечно», – сказав начальник управління продуктів карткового бізнесу РОДОВІД БАНКу Андрій Терещенко.