Новини АУБ

Щоб остаточно перейти на чіпові картки, потрібно близько двох років

«Якщо говорити про чіпові и картки з магнітною смужкою, то варто зазначити, що за своєю функціональністю і зручністю чіпові картки мають значні переваги. Вони більш захищені (з чіпа складніше зчитати інформацію), можуть підтримувати різні види лояльності і додаткові настройки, які дають змогу клієнту при проведенні операцій відчувати себе комфортніше.

У цілому, ринок України вступив у завершальну стадію так званої «чіпизації». Сьогодні провідні банки ринку платіжних карток уже подбали про введення «чіпових» технологій. Більшість банків використовує поки що чіпову картку як продукт для VIP-клієнтів. Адже вона за собівартістю перевищує магнітну картку в декілька разів. Перевагами чіповых карток зазвичай користуються люди, які часто їздять за кордон, а також те, хто давно ознайомлений з платіжними картками і готовий платити за додатковий сервіс.

На кінцевий перехід на чіпові платіжні картки знадобиться кілька років. За цей період банки будуть змушені перейти на нові технології. РОДОВІД БАНК уже більш як рік емітує платіжні картки з чіпом, що дає змогу нашим клієнтам відчувати себе комфортно і безпечно», – сказав начальник управління продуктів карткового бізнесу РОДОВІД БАНКу Андрій Терещенко.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ