«Для більш комфортного обслуговування клієнтів банки використовують «зоны самообслуговування». У них розміщені автоматизовані пристрої, наприклад банкомати з функцією приймання грошових коштів, – зазначив начальник управління продуктів карткового бізнесу РОДОВІД БАНКу Андрій Терещенко. – Таке обладнання має бути в безпечній зоні. Адже психологічно люди ще не готові повністю довірити свої грошові кошти автоматичним пристроям.
Тому більшість банкоматів з функцією прийому грошових коштів РОДОВІД БАНКу розміщена на території філіалів і відділень, а також у торговельних мережах-партнерах банку: «Амстор», «Нова Лінія», «Велика Кишеня», які забезпечують майже цілодобовий і безпечний доступ до них. Клієнт може в будь-який час здійснити потрібну операцію з допомогою депозитного банкомата. Крім того, є так звані «вуличні» пристрої, які виконують аналогічні функції. Але банки не поспішають встановлювати такі банкомати, бо вони не забезпечують повного захисту і комфорту при виконанні клієнтом операцій поповнення. Потрібен час, щоб населення переконалось у перевагах роботи з такими банкоматами».