Укрсоцбанк впровадив послугу переказу коштів з рахунку «Ощадний+» через Call-центр. Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на начальника Управління організації й розвитку каналів продажу АКБ «Укрсоцбанк» Антона Тютюна.
Рахунок «Ощадний+» вже здобув популярність серед клієнтів банку завдяки гнучкій системі управління та підвищеним відсоткам на залишок коштів. Проте раніше існували певні обмеження для клієнтів, які перебувають за кордоном та в разі виникнення термінової потреби в коштах, наприклад, при здійсненні покупки в магазині, інтернеті тощо.
«Відтепер для виконання зворотнього перерахування коштів з рахунку «Ощадний» достатньо зателефонувати до Call-центру, і за кілька хвилин Ви вже зможете проводити активні операції з картковим рахунком», – розповідає начальник Управління організації й розвитку каналів продажу Антон Тютюн.
Переказ виконується між рахунками, відкритими в межах однієї філії та за умови успішної ідентифікації. Послуга надається в цілодобовому режимі та впродовж перших двох місяців не тарифікується.