“Брендинг і ребрендинг у банківському секторі” – така тема “круглого столу”, який відбувся в Асоціація українських банків в рамках роботи діючого при АУБ Клубу банківських PR-спеціалістів.
“Круглий стіл” проводився для керівників та співробітників прес-служб, маркетингових та PR-підрозділів українських комерційних банків.
Вели засідання Клубу банківських PR-спеціалістів керівник прес-служби АУБ Сергій Шумило та віце-президент Українскої Ліги по зв”язках з громадськістю Олена Дерев”янко.
В ході роботи Клубу банківських PR-спеціалістів було обговорено такі теми:
- «Досвід ребрендингу банка після M&A – транзакції». Доповідач: Світлана Любченко, PR-директор компанії “DCH”.
- “Банківський брендинг: специфіка і тенденції розвитку”. Доповідач: Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», кандидат філософських наук.
Окрім цього, було проведено дискусію на тему «Брендинг і ребрендинг в банківському секторі». Модератор: Олена Дерев”янко, к.е.н., доцент КНЕУ, віце-президент Українскої Ліги по зв”язках з громадськістю.
Відбувся конструктивний діалог, в ході якого учасники “круглого столу” обмінялися досвідом, отримали можливість систематизувати і поглибити свої знання з питань підвищення ефективності PR-діяльності банків тощо.
Прес-служба
Асоціації українських банків
“Брендинг і ребрендинг у банківському секторі” – така тема “круглого столу”, який відбувся в Асоціація українських банків в рамках роботи діючого при АУБ Клубу банківських PR-спеціалістів.
“Круглий стіл” проводився для керівників та співробітників прес-служб, маркетингових та PR-підрозділів українських комерційних банків.
Вели засідання Клубу банківських PR-спеціалістів керівник прес-служби АУБ Сергій Шумило та віце-президент Українскої Ліги по зв”язках з громадськістю Олена Дерев”янко.
В ході роботи Клубу банківських PR-спеціалістів було обговорено такі теми:
- «Досвід ребрендингу банка після M&A – транзакції». Доповідач: Світлана Любченко, PR-директор компанії “DCH”.
- “Банківський брендинг: специфіка і тенденції розвитку”. Доповідач: Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», кандидат філософських наук.
Окрім цього, було проведено дискусію на тему «Брендинг і ребрендинг в банківському секторі». Модератор: Олена Дерев”янко, к.е.н., доцент КНЕУ, віце-президент Українскої Ліги по зв”язках з громадськістю.
Відбувся конструктивний діалог, в ході якого учасники “круглого столу” обмінялися досвідом, отримали можливість систематизувати і поглибити свої знання з питань підвищення ефективності PR-діяльності банків тощо.
Прес-служба
Асоціації українських банків