РОДОВІД БАНК посів четверте місце в порівняльному аналізі згадування українських банків в електронних засобах масової інформації за період з 24.09.2007 р. до 30.09.2007 р. Кількість згадувань РОДОВІД БАНКу в мережі Інтернет – 162 рази. Такий результат показав черговий щотижневий аналіз згадування українських банків в електронних засобах масової інформації, який було проведено Інформаційним центром «ЕЛВІСТІ».
Серед основних подій банку за минулий тиждень такі: капітал РОДОВІД БАНКу перевищив 1 млрд.грн.; на території будівельного гіпермаркету «Нова Лінія», який відкрився в Сімферополі, з’явилась бренд-зона РОДОВІД БАНКу; відбулася виплата купонного доходу за облігаціями РОДОВІД БАНКу за четвертий купонний період.
Медіа-присутність РОДОВІД БАНКу в першій п’ятірці медіа-рейтингу українських банків зумовлена його публічністю, інформаційною відкритістю й активною співпрацею з засобами масової інформації.