Новини АУБ

РОДОВІД БАНК відкрив бренд-зону в Сімферополі

На території будівельного гіпермаркету «Нова Лінія», який нещодавно відкрився в місті Сімферополь, з’явилась бренд-зона РОДОВІД БАНКу. Його клієнти вже оформляють бонусно-платіжну картку, а також відкривають кредитну лінію розміром від 500 до 5 000 гривень з пільговим періодом 10 днів.

Найближчим часом на території гіпермаркету відкриється відділення РОДОВІД БАНКу, в якому клієнти банку зможуть отримати повний спектр банківських послуг і оформити будь-яку ко-брендингову платіжну картку банку.

Платіжна картка – це безпечний та зручний спосіб розрахунків і збереження грошей. Світовий досвід свідчить, що майбутнє – за електронними грошима.

Сьогодні РОДОВІД БАНК пропонує унікальні платіжні картки, розроблені фахівцями банку: «Олімпійська програма», «АМСТОР – РОДОВІД БАНК», «Пізнай світ», «ДОБРОБУТ», «Заначка», «РОДОВІД БАНК – НОВА ЛІНІЯ», «ŠKODA FRIEND CLUB», «Козирна карта – РОДОВІД БАНК», «Правильна пенсія».

 
 
Довідка
Свою діяльність РОДОВІД БАНК розпочав 14 листопада 1990 року. Сьогодні це банк, який демонструє найбільш стрімке зростання і якісну динаміку показників.
Станом на 01.09.2007 чисті активи банку становили 7.13 млрд.грн., кредитно-інвестиційний портфель – 5.97 млрд.грн., депозити фізичних осіб – 2 147.68 млн.грн., депозити юридичних осіб  –1 150.16 млн.грн., капітал (за методикою  АУБ) – 644.93млн.грн.
В Інтернеті інформація про РОДОВІД БАНК представлена на сайті
www.rodovidbank.com.


 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ