«Національні гравці уміють продавати свої послуги, а деякі роблять це краще за провідних світових гравців, – переконаний Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко. – Тому міф про те, що український сервіс гірший, починає руйнуватися. Адже ми, українські банки, ближчі до свого споживача, краще знаємо його потреби. Банки – це сервісна індустрія, а не інститут з друкування грошей. Тому головне, щоб клієнт залишився задоволеним і отримав високоякісний продукт чи послугу.
Безумовно, глобальні гравці мають інноваційні технології, більш дешеві ресурси, а тому є дуже потужними конкурентами. Щойно вони закінчать свої реструктуризації, почнеться справжній рок-н-рол.
Все залежатиме від маркетингових стратегій. Коли людині негайно потрібні гроші, вона подивиться не на різницю у вартості, яка становить піввідсотка, а на швидкість отримання цих грошей. Так, цінові війни почнуться, але в західних гравців ресурс теж коштує грошей, а також варто враховувати ціну входу на ринок».