Новини АУБ

Кількість телефонних дзвінків до Call-центру АКБ „Укрсоцбанк” за перше півріччя 2007 року перевищила 570 тис.

Кількість телефонних дзвінків до Call-центру АКБ „Укрсоцбанк” за перше півріччя 2007 року перевищила 570 тис. Про це повідомила прес-служба із посиланням на начальника Call-центру АКБ „Укрсоцбанк” Анну Старик.

Порівняно з першим півріччям минулого року, кількість дзвінків зросла втричі і становить 576 тис.

„Найчастіше клієнти телефонують до Call-центру, щоб дізнатися залишок на своєму рахунку або залишок кредитної заборгованості по платіжним карткам.  Це можна зробити в автоматичному режимі, не чекаючи з’єднання з оператором”, - розповідає Анна Старик.

Ще одна популярна послуга – „Кредитний експерт”, в рамках якої оператори консультують клієнтів щодо умов кредитування, здійснюють попередні розрахунки платоспроможності позичальників та повідомляють попереднє рішення банку відносно кредиту.  Також через Call-центр зручно купувати ваучери операторів мобільного зв’язку.

В цілому, сьогодні Call-центр Укрсоцбанку надає широкий спектр банківських послуг на високому рівні технологічності та професіоналізму персоналу. 

 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ