«РОДОВІД БАНК активно працює з торговельними мережами з 2004 року і є лідером з розвитку ко-брендингових програм, у рамках яких клієнтам пропонуються різні види кредитування, платіжні картки, дисконтні і бонусні схеми. Такі програми впроваджуються спільно з партнерами-компаніями різних сфер бізнесу. Суть ко-брендингових програм – в залученні нових клієнтів, обміні клієнтської бази з іншими компаніями-партнерами, наданні клієнтам різних видів заохочень, утриманні клієнтів, вихованні певної прихильності до торговельної марки, збільшенні обсягів продажу, поділі витрат на маркетингові заходи і підвищенні рівня впізнання обох сторін партнерства. Сьогодні основне завдання полягає не в тому, щоб «наплодити» ко-брендів, а в тому, щоб зробити їх якісними. Основна проблема ко-брендів – це їхній життєвий цикл, тому що кожну програму треба постійно годувати, плекати, леліяти, рекламувати тощо. Шлях розв’язання проблем, що виникають, – об’єднання зусиль сторін для підтримки ко-бренда, тобто обов’язково має бути взаємний інтерес», – сказав Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко.