«Якщо бізнес самодостатній – IPO він не потребує. Якщо ж йому потрібні ресурси і сили для зростання – тоді це одне з рішень.
Порівняно з апетитом інвесторів на українському банківському ринку пропозицій про продаж банків не так уже й багато. Але до IPO багато хто готується чи просто говорить. Що це дає банку? Одне із основних завдань IPO – залучення капіталу. Ти продаєш свою частку в бізнесі, що, в свою чергу, залучає інвестиції у виробництво, і ціна твоєї компанії принципово збільшується.
Проведення успішного IPO – це тільки початок публічного життя банку. Необхідно розуміти, що становлення банку як публічної організації потребує великої роботи і віддачі менеджменту, високого рівня відповідальності. Це не разова операція із залучення капіталу, а нове життя для банку», – дав свою оцінку Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко.