РОДОВІД БАНК посів шосте місце в порівняльному аналізі згадування українських банків в електронних засобах масової інформації за період з 11.06.2007 р. до 17.06.2007 р. Кількість згадувань РОДОВІД БАНКу в мережі Інтернет – 144 рази. Такий результат показав черговий щотижневий аналіз згадування українських банків в електронних засобах масової інформації, який було проведено Інформаційним центром «ЕЛВІСТІ».
Серед основних подій банку за минулий тиждень такі: у партнерстві з мережею ресторанів «Козирна карта» РОДОВІД БАНК втілює спільну програму лояльності на картковій платформі з платіжним, бонусним і дисконтним додатками; фахівці РОДОВІД БАНКу розробили новинку – логістику для розповсюдження «Амстор-РОДОВІД БАНК» – ко-брендингової картки з кредитом, який автоматично відновлюється, розміром від 500 до 2 000 гривень; для своїх клієнтів РОДОВІД БАНК визначив нові умови для юридичних осіб по вкладу «Депозитна лінія»; відкрилось Подільське відділення №3 РОДОВІД БАНКу.
Медіа-присутність РОДОВІД БАНКу в першій десятці медіа-рейтингу українських банків зумовлена його публічністю, інформаційною відкритістю, активною співпрацею з засобами масової інформації.