Згідно Всеукраїнській рейтинговій програмі «Гвардія брендів-2007» Райффайзен Банк Аваль володіє найдорожчим брендом серед усіх банків України.
Бренд «Райффайзен Банк Аваль» був оцінений Українським рейтинговим агентством та видавничим домом «Галицькі контракти» у понад 2,175 млрд. доларів США. Особливо приємно, що ця оцінка проводилася після ребрендингової кампанії, що розпочалася у банку восени 2006 року.
"Ми задоволені результатами ребрендингу. За відносно стислий час нам вдалося поінформувати партнерів, клієнтів та українське суспільство загалом про наше нове «обличчя», — вважає голова правління банку Володимир Лавренчук. «Те, що Райффайзен Банк Аваль посів перше місце в рейтингу найдорожчих банківських брендів року, — краще тому підтвердження», — додає банкір.
Українське рейтингове агентство та видавничий дім «Галицькі контракти» проводять рейтинг «Гвардія брендів» третій рік поспіль. На початковому етапі було проведено ретельний відбір компаній для участі в рейтингу, вони були згруповані за секторами економіки. Розрахунки вартості проводилися на основі аналізу анкет представників компаній — учасників рейтингу. Також враховувалися оцінка групи ризиків, вплив на вартість бренду зростання в окремих галузях та економіки в цілому тощо.