Укрсоцбанк має намір збільшувати видатки на поліпшення якості сервісу та впровадження нових технологій обслуговування населення
Перегляди: 4
Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на голову правління Укрсоцбанку Бориса Тимонькіна. Укрсоцбанк має намір збільшувати видатки на поліпшення якості сервісу й впровадження нових технологій обслуговування населення. Як приклад впровадження нових технологій обслуговування фізосіб голова Укрсоцбанку навів проект «Управління чергою». Діє він так: підійшовши до центрального термінала біля входу до відділення, клієнт обирає потрібну йому послугу й одержує квиток, на якому зазначено номер черги й кількість людей, які стоять перед ним. При настанні його черги система автоматично викличе клієнта, вказавши на головному інформаційному табло номер талона й номер вікна каси.
«Впровадження нової системи у відділеннях з великим клієнтським потоком дасть змогу уникнути черг біля кас, сприятиме швидкості й зростанню якості обслуговування, – розповідає Борис Тимонькін. – Із цією метою впроваджуємо й інші нововведення. Серед них – зали самообслуговування клієнтів, де встановлено інформаційні кіоски й депозитні банкомати. Через депозитний банкомат клієнти мають можливість самостійно вносити готівку на рахунок, а також погашати кредити за допомогою платіжних карток».
Крім перерахованих, до переліку послуг планується внести автоматичну оплату комунальних рахунків, погашення всіх видів кредитів та інші послуги. Зали самообслуговування працюють цілодобово, що дає змогу клієнтам здійснювати всі необхідні операції в будь-який зручний час, без допомоги працівників банку, причому в приміщенні, що охороняється.
«Плануємо активно розвивати Інтернет-банкінг, – зазначає голова Укрсоцбанку. – З наступного року запропонуємо клієнтам (у тому числі фізособам, малому й середньому бізнесу) розсилку виписок з рахунків поштою. Це позбавить їх необхідності витрачати час і ходити в банк за виписками».
Підписка на новини АУБ
Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.