Надра Банк став переможцем конкурсу-рейтингу «Бренд року України-2007» у номінації «Новий імідж», категорія «Послуги». Надра нагородили кубком «Бренд року України», дипломом, а також копією печатки, занесеної в «Книгу рекордів Гіннеса».
Цей конкурс-рейтинг проводиться з 2000 року. Переможців рейтингу визначали споживачі, які заповнювали мільйони анкет, надрукованих у безкоштовних газетах.
Володимир Співаковський, Президент Гільдії Брендів України зазначив: «Дуже приємно, що у цьому році серед переможців – один з провідних банків країни, який оновив свій бренд і не побоявся змінити свій імідж. Вітаємо Надра Банк з перемогою. Це свідчення його правильної політики і високої оцінки нового бренду населенням!»
Нагадаємо, що ребрендинг Надра Банку стартував у жовтні минулого року. В рамках цього процесу було змінено не просто логотип, слоган і корпоративну ідентифікацію, а й філософію ведення бізнесу.
«Ребрендинг – це не звичайна зміна вивіски і логотипу. Це насамперед зміна філософії, позиціонування на ринку, пріоритетів. Наш ребрендинг – це 15 проектів у різноманітних напрямках, починаючи від зміни вивісок і закінчуючи навчанням персоналу. А отримані результати навіть перевищують наші очікування...», – акцентував Ігор Гіленко, Президент Надра Банку.
Відповідно до нової концепції продовжується переоформлення відділень банку по всій Україні, а їх на сьогодні більш ніж 600. Але найважливішим є те, що в рамках ребрендингу Надра Банк пропонує клієнтам зовсім нові унікальні продукти, аналогів яким на фінансовому ринку України поки що не існує. Правильність обраної стратегії підтверджують здобутки:
· Згідно з останнім дослідженням компанії GFK Надра Банк зайняв лідируючі позиції за рівнем лояльності клієнтів, постійно демонструючи зростання за даним показником. Рівень знання Надра Банку лише за перший місяць кампанії з ребрендингу значно зріс – банк займає 4 місце за рівнем знання серед усіх українських фінустанов.
· Приріст клієнтів Надра Банку збільшився удвічі, що дозволило йому піднятися з шостої позиції на четверту серед українських банків.
· Приріст нових клієнтів за півроку проведення ребрендингу склав 70%.
· За півроку було продано 105 тис. тарифних пакетів – унікальних продуктів, створених у рамках ребрендингу.
· З моменту запровадження ще одного унікального продукту – Автопакета – кредитний портфель банку збільшився на 30,5 млн. дол. США.
«Виводячи на ринок новий бренд Надра Банку, ми розуміли, що він є досить незвичним для України і цілком оригінальним для європейського ринку. Проте проведені нами дослідження і перемога в конкурсі «Бренд року України-2007» показали, що ми обрали правильну стратегію – саме такий незвичний яскравий бренд якнайкраще демонструє відкритість і доступність банку. Адже ми стараємося надавати клієнтам не лише якісні фінансові послуги, а й дарувати їм максимум позитивних емоцій та вражень», – зазначила Людмила Гайова, директор Департаменту комунікацій і зв'язків з громадськістю Надра Банку.