Взаємовідносини банку з клієнтом засновані, перш за все, на довірі. Тому гарантія безпеки є одним з пріоритетних завдань для кожного банку.
Але і клієнти банку також повинні ставитися серйозно до рівня безпеки власного рахунку. Відкривши картковий рахунок, необхідно обов'язково дотримуватися деяких елементарних правил. По-перше, секретний PIN-код необхідно запам'ятати, а не записувати його на платіжній картці чи на папірці, і, тим більше, не слід носити цей папірець з собою.
Окрім того, ніхто не має права вимагати від клієнта надавати інформацію про свій рахунок (PIN-код, номер картки, пароль і т.п.) – у тому числі і співробітники банку, якщо це не потрібно при проведенні операції/ідентифікації клієнта у належному порядку. Також не рекомендується залишати свою картку без нагляду, передавати її навіть тимчасово іншим особам, потрібно стежити за всіма діями касира при проведенні операцій по картці.
За словами начальника Управління платіжних карток РОДОВІД БАНКу Анатолія Атрохова, для того, щоб клієнт був упевнений у безпеці власного карткового рахунку, слід контролювати рух коштів за допомогою електронних послуг банку – Інтернет-банкингу, «Мобільного банкингу», а також встановлювати ліміти на платіжні картки відповідно до власних, характерних для кожного клієнта середніх значень сум та кількостей трансакцій, користуватися для розрахунків в Інтернет спеціальною платіжною карткою – «Вірту@льна Visa» РОДОВІД БАНКу.
Щоб забезпечити максимальну безпеку, РОДОВІД БАНК пропонує клієнтам користуватися платіжними картками з чіпом. У таких карток рівень захисту значно вищий, ніж у карток з магнітною смугою – на сьогодні вони мають найбільший ступінь захисту від шахрайства.
Дотримання вищезгаданих рекомендацій дозволить клієнтам бути впевненими, що їхній електронний гаманець залишиться недоторканним.