Новини АУБ

Укрсоцбанк, згідно з даними ІА «Контекст-Медіа», визнано найбільш згадуваним банком у ЗМІ за підсумками першого кварталу 2007 року

Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на дані інформаційного
агентства «Контекст-Медіа».

За даними агентства, у період з 1 січня по 31 березня 2007 року у вітчизняних
ЗМІ було опубліковано майже 4 тисячі матеріалів, присвячених Укрсоцбанку. Друге
місце в трійці лідерів (з відривом у 280 публікацій) посів Райффайзенбанк Аваль,
третє (з відривом у 983 матеріалу) – Ощадбанк.

У період із січня по березень 2007року агентство зафіксувало 20 911 згадувань
банків ТОП-10 у всіх  типах ЗМІ. Найбільша частка згадувань першої десятки
банків була опублікована в центральних ЗМІ – 73%. На частку регіональних ЗМІ
доводиться 27%.

«За активної підтримки керівництва Укрсоцбанку прес-служба банку втілює в життя
стратегію активного інформаційного супроводу діяльності банку, яка, як свідчать
дані ІА «Контекст-Медіа», гідно оцінена представниками всіх видів ЗМІ, –
зазначає начальник Управління зі зв'язків з громадськістю та ЗМІ – прес-секретар
Укрсоцбанку Сергій Шевченко. – Результати медіа-рейтингу ще раз засвідчили
стабільно високу увагу ЗМІ до діяльності Укрсоцбанку як авторитетної банківської
установи, що динамічно розвивається. При цьому слід зазначити, що Укрсоцбанк не
раз у різні періоди 2005-2007 рр., згідно з даними ІЦ «ЕЛВІСТі», компаній
«Контекст-Медіа» і «Комінформ», ставав абсолютним лідером медіа-рейтингів».

 

 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ