Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на дані інформаційного
агентства «Контекст-Медіа».
За даними агентства, у період з 1 січня по 31 березня 2007 року у вітчизняних
ЗМІ було опубліковано майже 4 тисячі матеріалів, присвячених Укрсоцбанку. Друге
місце в трійці лідерів (з відривом у 280 публікацій) посів Райффайзенбанк Аваль,
третє (з відривом у 983 матеріалу) – Ощадбанк.
У період із січня по березень 2007року агентство зафіксувало 20 911 згадувань
банків ТОП-10 у всіх типах ЗМІ. Найбільша частка згадувань першої десятки
банків була опублікована в центральних ЗМІ – 73%. На частку регіональних ЗМІ
доводиться 27%.
«За активної підтримки керівництва Укрсоцбанку прес-служба банку втілює в життя
стратегію активного інформаційного супроводу діяльності банку, яка, як свідчать
дані ІА «Контекст-Медіа», гідно оцінена представниками всіх видів ЗМІ, –
зазначає начальник Управління зі зв'язків з громадськістю та ЗМІ – прес-секретар
Укрсоцбанку Сергій Шевченко. – Результати медіа-рейтингу ще раз засвідчили
стабільно високу увагу ЗМІ до діяльності Укрсоцбанку як авторитетної банківської
установи, що динамічно розвивається. При цьому слід зазначити, що Укрсоцбанк не
раз у різні періоди 2005-2007 рр., згідно з даними ІЦ «ЕЛВІСТі», компаній
«Контекст-Медіа» і «Комінформ», ставав абсолютним лідером медіа-рейтингів».