Клієнтська база системи «Home-банкінг» РОДОВІД БАНКу за останні 2 місяці зросла удвічі. Ця позитивна тенденція є підтвердженням прогнозів експертів банку щодо розвитку ринку електронних банківських послуг.
Система «Home-банкінг» надає можливість клієнтам банку контролювати через Інтернет всі свої карткові рахунки. Зростання популярності електронних послуг банку є закономірним явищем, оскільки існує стійка тенденція до збільшення кількості користувачів Інтернету в Україні.
Найближчим часом банк планує залучити до 10% своїх клієнтів-власників платіжних карток до електронної послуги «Home-банкінг». За словами начальника Управління платіжних карток РОДОВІД БАНКу Анатолія Атрохова, користувачами послуг «Home-банкінг» є переважно фізичні особи. У першу чергу, це активні користувачі Інтернету, VIP-клієнти, які цінують свій час, молоді спеціалісти, люди, які звикли розраховуватись за товари та послуги через Інтернет – тобто ті, кому необхідно отримувати інформацію щодо стану свого карткового рахунку у найзручніший для них спосіб.
«Електронна послуга «Home-банкінг», введена РОДОВІД БАНКом у серпні 2006 року, є не лише зручним способом дізнаватися про стан власних рахунків. Крім цього, вона значно економить час клієнта. Адже тепер для того, щоб отримати оперативну інформацію, немає необхідності відвідувати відділення банку або телефонувати, достатньо лише мати доступ до Інтернету або мобільний телефон», – говорить начальник Управління платіжних карток РОДОВІД БАНКу Анатолій Атрохов. Скориставшись електронними послугами банку, клієнти мають можливість отримувати детальну інформацію про стан карткового рахунку, дані про кредитну лінію, операції, проведені за допомогою платіжних карток. Також вони можуть управляти статусом карток – блокувати їх та знімати блокування у разі необхідності. Підключитись до електронних послуг можна в будь-якому відділенні РОДОВІД БАНКу.