Визначальним принципом Укрсоцбанку в роботі з населенням є прозорість ціноутворення на послуги. «Ми залучаємо клієнтів не уявними низькими відсотковими ставками, а високою якістю обслуговування та простою процедурою одержання кредиту, – зазначає Борис Тимонькін. – Сьогодні одержати кредит можна не тільки на купівлю житла, але й на його ремонт та інші потреби під заставу іпотеки».
У 2007 році Укрсоцбанк посилив свої позиції в сегменті роздрібного бізнесу. У січні цього року кредитний портфель населення Укрсоцбанку перевищив 7 млрд.грн.
Зі слів Бориса Тимонькіна, успіхи роздрібного бізнесу пов’язані насамперед із вдалою реорганізацією менеджменту банку. Успішно реалізовано велику кількість інноваційних рішень у роботі з роздрібним бізнесом, що сприяло динамічному зростанню клієнтської бази в цьому сегменті. Крім того, досвід західних партнерів, який банк постійно вивчає, свідчить про необхідність оптимізувати продуктову лінійку.
«Ми чітко визначили для себе параметри найбільш затребуваних продуктів, що дало нам змогу зменшити витрати на надання послуг, які мають невисокий попит. Крім того, продукт має бути зрозумілий для самого клієнта. Якщо в 2002 році своєю перевагою ми вважали продуктову лінійку з
Лідери ринку найчастіше не бувають лідерами за якістю обслуговування, високі темпи зростання нерідко супроводжуються довгими чергами клієнтів і більш низькою якістю обслуговування порівняно з маленькими банками. Ми ставимо й досягаємо мети – лідирувати у всьому».