Новини АУБ

Клієнти можуть повернути свої гроші на картковий рахунок у разі шахрайських операцій з їхніми картками

На ринку платіжних карток часом трапляються несанкціоновані транзакції – операції з картками без згоди клієнта. «Якщо клієнт запідозрив, що певна сума зникла з карткового рахунку, треба відразу звернутися до банку. Після чого банк відразу направить запит на підтверджувальні документи. Ці документи покажуть, здійснював дану операцію клієнт чи ні. Якщо з‘ясується, що операцію було здійснено клієнтом, то гроші поверненню не підлягають. У разі, коли клієнт став жертвою шахрайства, банк поверне гроші за мінусом комісії, яку він повинен заплатити за запит документів. Також клієнт має право повторно опротестувати суму», - говорить заступник начальника Управління платіжних карток РОДОВІД БАНКу Андрій Терещенко.

 

У РОДОВІД БАНКу процедура опротестування коштуватиме клієнтові у гривневому еквіваленті близько 10 доларів США за запит документів і триватиме близько 50 днів. Але згідно з правилами та стандартами  платіжних систем  цей термін у деяких випадках  може досягати 180 днів.

 

«Щоб не стати жертвою несанкціонованих транзакцій, потрібно лише виконувати основні вимоги безпеки при користуванні платіжною  карткою: не розголошувати ПІН-код та не надавати можливість користуватися карткою іншим особам», - радять експерти РОДОВІД БАНКу.

 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ