27 вересня 2006 р. в Асоціації українських банків відбудеться круглий стіл на тему «Репутаційний та продуктивний PR в банках: шляхи досягнення синергії».
Круглий стіл проводиться для керівників та співробітників прес-служб, маркетингових та PR-підрозділів українських комерційних банків.
Захід проводиться в рамках роботи створеного при АУБ Клубу PR-спеціалістів банківського сектору.
Круглий стіл відбудеться з 10.00 до 14.00 у приміщенні Асоціації українських банків за адресою: м. Київ, вул. М. Раскової, 15, 7 поверх, к. 710.
Модератори:
Сергій Шумило – керівник Прес-центру АУБ, член Національної спілки журналістів України;
Олена Дерев’янко – к.е.н., доцент КНЕУ, член Української ліги зі зв’язків з громадськістю, управляючий партнер і креативний директор компанії PR-Service.
ПРОГРАМА КРУГЛОГО СТОЛУ
Клубу PR-спеціалістів банківського сектору
27.10.2006 р., 10.00 - 14.00
10.00-12.30 Круглий стіл «Репутаційний та продуктовий PR в банках: шляхи досягнення синергії».
Регламент:
1. Установча доповідь О. Дерев”янко, креативного директора PR-Service, канд. екон. наук «Взаємозв”язок репутаційного і продуктового PR: крапки дотику і джерела ускладнень”
2. Вільна трибуна: обговорення ситуації з практики роботи банків. Слово надається всім бажаючим. Орієнтовний перелік питань:
- репутаційний PR – механізм роботи;
- чи доцільно здійснювати планування PR-діяльності окремо на репутаційному і продуктовому рівнях;
- який вид PR-активності пріоритетний для банків різних бізнес-моделей в різних ситуаціях?
- основні складності при организації PR-просування банківських продуктів
- як організувати ефективну взаємодію зі службою маркетинги банку при продуктовому PR?
12.30-12.45 Кофе-брейк
12.45-14.00 Дискусія: Організація роботи Клубу PR-спеціалістів банківського сектору
Регламент:
1. Формат роботи Клубу.
2.Тематика засідань (обговорення проекту квартального плану роботи Клубу, а також можливості підключення сміжних тем – розвиток ринку фінансових послуг і фондового ринку і т.п.)
Учасники “круглого столу” одержать унікальну можливість:
- систематизувати і поглибити свої знання в галузі теорії та практики PR;
- більш ефективно налагодити PR-діяльність у Вашому банку;
- поспілкуватися з колегами, обмінятися досвідом, завести корисні контакти, налагодити взаємовигідну співпрацю;
- одержати індивідуальну консультацію з питань підвищення ефективності PR-діяльності Вашого банку.
Про участь представників комерційних банків у “круглому столі” необхідно підтвердити до 23 вересня за телефоном: 8-097-721-42-35, або за електронною поштою:
Сподіваємось на плідну та взаємовигідну співпрацю.
З повагою
Шумило Сергій Вікторович
Керівник Прес-центру Асоціації українських банків
Тел.: 8-097-721-42-35
Тел.: 8-044-559-31-76
E-mail:
E-mail:
Додатково див.:
При Асоціації українських банків створено Клуб PR-спеціалістів банківського сектору
27 вересня 2006 р. в Асоціації українських банків відбудеться круглий стіл на тему «Репутаційний та продуктивний PR в банках: шляхи досягнення синергії».
Круглий стіл проводиться для керівників та співробітників прес-служб, маркетингових та PR-підрозділів українських комерційних банків.
Захід проводиться в рамках роботи створеного при АУБ Клубу PR-спеціалістів банківського сектору.
Круглий стіл відбудеться з 10.00 до 14.00 у приміщенні Асоціації українських банків за адресою: м. Київ, вул. М. Раскової, 15, 7 поверх, к. 710.
Модератори:
Сергій Шумило – керівник Прес-центру АУБ, член Національної спілки журналістів України;
Олена Дерев’янко – к.е.н., доцент КНЕУ, член Української ліги зі зв’язків з громадськістю, управляючий партнер і креативний директор компанії PR-Service.
ПРОГРАМА КРУГЛОГО СТОЛУ
Клубу PR-спеціалістів банківського сектору
27.10.2006 р., 10.00 - 14.00
10.00-12.30 Круглий стіл «Репутаційний та продуктовий PR в банках: шляхи досягнення синергії».Регламент:
1. Установча доповідь О. Дерев”янко, креативного директора PR-Service, канд. екон. наук «Взаємозв”язок репутаційного і продуктового PR: крапки дотику і джерела ускладнень”
2. Вільна трибуна: обговорення ситуації з практики роботи банків. Слово надається всім бажаючим. Орієнтовний перелік питань:
- репутаційний PR – механізм роботи;
- чи доцільно здійснювати планування PR-діяльності окремо на репутаційному і продуктовому рівнях;
- який вид PR-активності пріоритетний для банків різних бізнес-моделей в різних ситуаціях?
- основні складності при организації PR-просування банківських продуктів
- як організувати ефективну взаємодію зі службою маркетинги банку при продуктовому PR?
12.30-12.45 Кофе-брейк
12.45-14.00 Дискусія: Організація роботи Клубу PR-спеціалістів банківського сектору/Регламент:
1. Формат роботи Клубу.
2.Тематика засідань (обговорення проекту квартального плану роботи Клубу, а також можливості підключення сміжних тем – розвиток ринку фінансових послуг і фондового ринку і т.п.)
Учасники “круглого столу” одержать унікальну можливість:
- систематизувати і поглибити свої знання в галузі теорії та практики PR;
- більш ефективно налагодити PR-діяльність у Вашому банку;
- поспілкуватися з колегами, обмінятися досвідом, завести корисні контакти, налагодити взаємовигідну співпрацю;
- одержати індивідуальну консультацію з питань підвищення ефективності PR-діяльності Вашого банку.
Про участь представників комерційних банків у “круглому столі” необхідно підтвердити до 23 вересня за телефоном: 8-097-721-42-35, або за електронною поштою:
Сподіваємось на плідну та взаємовигідну співпрацю.
З повагою
Шумило Сергій Вікторович
Керівник Прес-центру Асоціації українських банків
Тел.: 8-097-721-42-35
Тел.: 8-044-559-31-76
E-mail:
E-mail:
Додатково див.:
При Асоціації українських банків створено Клуб PR-спеціалістів банківського сектору