АКБ „Укрсоцбанк” розширив спектр послуг Call – центру. Про це повідомила прес-служба банку.
Тепер кожен власник платіжної катки має можливість підключити послугу Мобільного банкінгу зробивши один телефонний дзвінок до Call – центру.
На сьогоднішній день Call – центр надає наступні пасивні сервіси, що підтримуються мобільним банкінгом:
• Повідомлення клієнта про операції нарахування та списання за картковим рахунком;
• Повідомлення клієнта про авторизації, що були проведені за допомогою платіжних карток..
За запитом користувача:
• Оперативне одержання інформації про доступний ліміт;
• Одержання детальної інформації про блоковані суми;
• Одержання детальної інформації про останні проведені операції.
При необхідності, працівник Call – центру може надати детальне роз’яснення щодо користування послугою або направити інструкцію факсом чи електронною поштою.
На сьогодні підключення та користування пасивними послугами Call – центру АКБ „Укрсоцбанк” є безкоштовним.
Довідка:
Call – центр АКБ „Укрсоцбанк” розпочав діяльність в серпні 2004 року. На сьогодні це високотехнологічний підрозділ банку, де працює висококваліфіковані спеціалісти, які готові допомогти клієнту зорієнтуватися в широкому переліку банківських продуктів в будь-який час протягом доби.. Зателефонувавши до Call – центру, клієнти можуть отримати такі послуги:
• Супровід клієнтів держателів платіжних карток;
• Надання детальної консультації по кредитам, депозитам, грошовим переказам, платіжним карткам та іншим банківським послугам;
• Здійснення пошуку грошових переказів СОФТ.