АКБ «Укрсоцбанк» розпочав реалізацію проекту по трансформації Call-центру у канал продажу. Про це повідомила прес-служба банку із посиланням на заступника начальника Call-центру Управління організації розвитку каналів продажу Ганну Старик. За її словами, в рамках цього проекту планується впровадження цілої низки додаткових послуг, що передбачають активну взаємодію з клієнтом, як по телефону так і електронною поштою.
„У перспективі клієнти зможуть оцінити всі переваги віддаленого обслуговування для потенційних та існуючих клієнтів банку, адже це зручно, економно та швидко, — розповідає Ганна Старик, — Однією з послуг клієнти „Укрсоцбанку” можуть скористатися вже зараз. Звернувшись до нашого Call-центру вони можуть отримати професійну консультацію щодо умов кредитування в АКБ "Укрсоцбанк", детальний розрахунок по кредиту та повну уяву про те, які саме витрати клієнти матимуть в разі оформлення кредиту, а також графік та суми погашення заборгованості. За бажанням їм буде надіслано цей розрахунок електонною поштою або факсом”.
Довідка
Call – центр АКБ „Укрсоцбанк” розпочав діяльність в серпні 2004 року. На сьогодні це високотехнологічний підрозділ банку, де працює 20 висококваліфікованих спеціалістів, які готові допомогти клієнтам зорієнтуватися в широкому переліку банківських продуктів в будь-який час протягом доби. Зателефонувавши до Call – центру, клієнти можуть отримати такі послуги:
• Супровід клієнтів держателів платіжних карток;
• Надання детальної консультації по кредитам, депозитам, грошовим переказам, платіжним карткам та іншим банківським послугам;
• Здійснення пошуку грошових переказів СОФТ;
Крім того, клієнти „Укрсоцбанку” мають можливість висловити свої пропозиції та зауваження, які дадуть можливість зробити обслуговування в в банку кращим, вигіднішим, зручнішим.
АКБ «Укрсоцбанк» розпочав реалізацію проекту по трансформації Call-центру у канал продажу. Про це повідомила прес-служба банку із посиланням на заступника начальника Call-центру Управління організації розвитку каналів продажу Ганну Старик. За її словами, в рамках цього проекту планується впровадження цілої низки додаткових послуг, що передбачають активну взаємодію з клієнтом, як по телефону так і електронною поштою.
„У перспективі клієнти зможуть оцінити всі переваги віддаленого обслуговування для потенційних та існуючих клієнтів банку, адже це зручно, економно та швидко, — розповідає Ганна Старик, — Однією з послуг клієнти „Укрсоцбанку” можуть скористатися вже зараз. Звернувшись до нашого Call-центру вони можуть отримати професійну консультацію щодо умов кредитування в АКБ "Укрсоцбанк", детальний розрахунок по кредиту та повну уяву про те, які саме витрати клієнти матимуть в разі оформлення кредиту, а також графік та суми погашення заборгованості. За бажанням їм буде надіслано цей розрахунок електонною поштою або факсом”.
Довідка
Call – центр АКБ „Укрсоцбанк” розпочав діяльність в серпні 2004 року. На сьогодні це високотехнологічний підрозділ банку, де працює 20 висококваліфікованих спеціалістів, які готові допомогти клієнтам зорієнтуватися в широкому переліку банківських продуктів в будь-який час протягом доби. Зателефонувавши до Call – центру, клієнти можуть отримати такі послуги:
• Супровід клієнтів держателів платіжних карток;
• Надання детальної консультації по кредитам, депозитам, грошовим переказам, платіжним карткам та іншим банківським послугам;
• Здійснення пошуку грошових переказів СОФТ;
Крім того, клієнти „Укрсоцбанку” мають можливість висловити свої пропозиції та зауваження, які дадуть можливість зробити обслуговування в в банку кращим, вигіднішим, зручнішим.